Gå til innhold

Når homofile har sex....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er av den typen at homofile ikke har forstått anatomien helt... noe i hodet er byttet om slik at de tror at to pikker hører sammen, eller to hull om man er lesbisk.. Det sier seg selv at det ikke er slik..

Homofile må ta hverandre i ræva for å få tilfredsstillelse.. det er ikke slik det skal være. Gud skapte oss som gutt og jente med respektive kjønnsorganer; den ene har innovertiss og den andre utovertiss. Og disse to kjønnsorganene er de som hører sammen!

Hvordan kan man tanne på et kjønn som er likt sitt eget?? Tenner man på sitt eget kjønn og da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du glemte et poeng HI: lesbiske som har sex bruker dildo på hverandre.. HALLO! Da er det like greit å være hetero! Lesbiske tenner tydeligvis på pikk de og!

Skrevet

Homofile vil aldri forstå hvordan noen kan forelske seg i motsatt kjønn. Og hetrofile vil aldri kunne forstå det å forelske seg i samme kjønn.

Det er nå bare sånn, Er faktisk ikke et valg man tar så hvorfor henge seg så opp i det.

La folk være som de er så lenge de ikke skader andre.

Skrevet

Kjære HI! Jeg er sjeldent enig meg annier, men må si meg enig med deg! To snabler er en snabel for mye!

Skrevet

merkelig at andre menneskers sexliv skal oppta deg..

Skrevet

Ja for homofili er kun sex selvfølgelig!!

Og en ting du glemte. Sex er ment fra Gud sin side kun til reproduksjon, prevensjon er menneskeskapt - så jeg regner med at du aldri bruker prev og kun har sex med tanke på å få flere barn. Den dagen du har fått de 12-14 barna du skal ha så slutter du også med sex.

Skrevet

At sex er fra Gud sin side ment til reproduksjon ja , men ikke KUN det...... det står det ikke noe om i bibelen. Ikke lag dine egne bibelske regler da anonym 10:04

Skrevet

Hehehehe, denne tråden SIGNERER jeg ;-)

Skrevet

"Tenner man på sitt eget kjønn og da?" -spør du... Og jeg spør deg... Har du ALDRI onanert?

Skrevet

I guds levetid var det meget vanlig med homse/mannesex. Mye mer utbredt da, enn nå. Sikkert fordi det er i nå tiden det har blitt fy fy.

Skrevet

La oss sette det litt i perspektiv;

For meg er det til tider uforståelig at enkelte kan tenne på den og den personen. La oss si bestevenninnen min - hun holdt på med en fyr hun synes var utrolig deilig... Selv hadde jeg aldri sett kvalmere fyr (han så ut som en forvokst dverg...)

"Homofile må ta hverandre i ræva for å få tilfredsstillelse" - Det er det ekstremt mange heterofile som gjør òg. Så hvor er logikken i det?

Mange tilfredsstiller seg selv - betyr det at man da tenner på seg selv?

Skrevet

Hvor mange kjønn operererer du egentlig med, Hi? Homofile skal iflg deg "tanne (sic) på et kjønn som er likt sitt eget", men så kan de i tillegg tenne "på sitt eget kjønn og da?" - det blir en del kjønn her.

Forøvrig er jeg helt enig med deg, alle som gjør annet enn streit misjonær mann-kvinne for forplantning har noe i hodet helt byttet om. Å onanere er forkastelig. Dildoer etc er styggedom. Å tilfredsstille noen - mann eller kvinne - med munnen er helt klar et tilfelle av at noe i hodet er helt byttet om, det også.

Skrevet

Det må være trist å leve liv som er så fulle av begrensninger.

Jeg for min del synes det er rart denne Gud tok seg bryet med å gi menn et "g-punkt" i rompa, dersom han ikke mente at noen faktisk burde utnytte seg av det.

Skrevet

Ha ha!!!! Du ga meg en god latter :-D Er det virkelig mulig å være så potte tett??? Jaja, vi får be for deg:-)

Skrevet

Hvis det kommer en dag datteren/sønnen din sier at h*n har valgt og komme ut av skapet.

Hvordan reagerer du da?

Det fremmede det ekle har plutselig kommet så altfor nært deg..

Skrevet

hun kaster nok ungen da.

Skrevet

Enig med deg der.....Vi er ikke skapt for å tenne på samme kjønn. Derfor er det kun skapt 2 kjønn og ikke flere.

Skrevet

Merkelig at det er så mange dyr i dyreriket som har sex med samme kjønn da.... Uansett, det viktigste er at en har en man er glad i og elsker, er det en kvinne så kjempe bra. Ikke alle klarer å finne kjærligheten. Vær heller glad på dems vegne at de har funnet ut av hva de vil osv :-)

klem ;-)

Skrevet

I 1. mosebok 38,9 og 38,10 står det:Når han hadde omgang med sin brors kone, lot han sæden gå til spille på jorden, for at broren ikke skulle få etterkommere. Men det Onan gjorde, var ondt i Herrens øyne, og han lot også ham dø...

Sorry, litt bibelsk av meg i kveld, og noen her oppe nevner Gud, og påstår han skapte oss, endatil med utovertiss og innovertiss...

Men han sier lite om hvordan disse tissene skal brukes, og en hel del om hvordan de ikke skal brukes. For eksempel skal man ikke spille sin sæd til jorden, når man har seg med sin svigerinne! Onani er fy fy, og man kan risikere å dø av det.

Bare mitt lille innspill til debatten om hvem gjør hva med hvem, som jeg ellers synes er pervers. Det er noe perverst med å interessere seg så voldsomt for hva andre mennesker gjør hjemme på soverommet sitt.

Nemlig.

Skrevet

Spot on, spark. Tenner på det omtrent en gang i uka, sparer oss en liten formue som ellers ville gått til Gillette.

Skrevet

Hvis du først skal dra inn bibelen, får du dra inn det vesentlige da. Det finnes et "nye testamente" og!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Der står det at Gu sendte Jesus for å tilgi våre synder, altså skal vi ikke lenger leve etter reglene fra gamle testamentet!!! Vi er alle mennesker, men kan jo prøve vårt beste for å etterleve Guds Sønn. Gud forstår nok hvordan det er å leve i år 2008 og Han dømmer INGEN!! Slutt å blande bibelen i alt, hver passer på seg selv... Håper ikke dere overfører disse negative holdningene og sladringen til barna deres..

Hilsen kristen

Skrevet

Onan onanerte ikke, han hoppet av i svingen.

Veldig mange som feiltolker akkurat den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...