er det muuulig Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 noen derfra?? vil gjerne bli kjennt med noen der før jeg sannsynligvis flytter dit.... søker skole der...og er koselig å komme til n by man ikke er helt "lost" i da... er det vanskelig å få leid leilighet? dyrt? dagmamma? guud nå er det myye jeg lurer på...
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Nå er det snart 8 år siden jeg flytta derfra, men såvidt jeg vet skal det ikke være så veldig vanskelig å få tak i leilighet, er ikke så dyrt å leie heller, ikke sammenlignet med f.eks Trondheim. Dagmamma vet jeg rett og slett ikke om det er vanskelig eller lett å få tak i, men jeg innbilder meg at jeg leste i avisa for rundt 14 dager siden at det skulle komme mange nye barnehageplasser iløpet av våren... Vet ikke om dette var til noe særlig hjelp, men du fikk nå dytta innlegget ditt opp i allefall.. ;-)
er det muuulig Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 joo dette var til stor hjelp!! ble litt roligere nåå:-) joo barnehage vet jeg...men tenkte mer dagmamma siden jeg får kontanstøtte og har sinnsyykt dårlig råd pga. lån tatt med eksen....:-S såå må liksom spare der jeg spare kan.... jeg trenger en treroms leilighet.....hvor mye ca ligger de på?
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Rundt 5-6000 kr tror jeg... Men ikke stolt helt på at jeg har rett nå da... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå