Gå til innhold

ikke bra.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

start på dagen.. er sykemeldt, men skulle kjøre junior i bhg, så jeg skulle få slappet av litt!

sto opp, så det dritt været(snø!!) ja det er dritt vær får meg om dagen! måtte jo da måke meg til bilen og koste bilen... kom til bhg, nei, der var det jo planleggingsdag! (ja jeg er sløv) jaja, det var den avslappinga. på med smilet, dette klarer jeg liksom!!!

men så... kommer hjem her da, inn på kjøkkenet og setter fra meg noe, og når jeg skal ut igjen, ja da klarer jeg og snuble i lekebilen(sann unga kan sitte på!!) får et ben på hver side, og begynner og snuble, prøver og hente meg inn igjen, men det går bare fortere og fortere, og jeg kommer meg liksom ikke "av" den bilen, ender da med at jeg tryner så lang jeg er over den, og får det "dytte håndtaket" rett i magen(magen/mellomgulvet)

ble liggende der litt, får det gjorde sinnssykt vondt, men junior sto og så forskrekket på meg... fikk karret meg opp og bort i sofaen... nå er jeg bare kvalm... trøtt, sliten og ja!!!!

sorry klaginga, måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Hvis det fortsetter å gjøre vondt i magen får du ringe legen.

Du får finne rester fra påske godte og sette på favoritt filmen til junior. Så får du slappet av litt. Barnehagen er nok åpen i morra, hvis det er noe trøst. Dumme meg hadde lovet ungene å gå ut i snøen i dag.. Og nå har jeg bare lyst til å sove..

Skrevet

Huff, noe ala d samme her, men jeg var sikker på jeg skulle på jobb jeg da. Sto opp tidlig for å dusje å få ordna unga til skole å barnehage... Kommer til skolen, å der er det stengt... Kjører til barnehagen da, der er de oppe å kan fortelle at slik er det her i buskerud... første skoledag etter påske er alltid fri. Enn om jeg kunne sjekka dette litt bedre på forhånd, da hadde unga kunne vært hos pappan si til i dag, er jo ikke no skole før på torsdag jo!!!

Skrevet

må nok se om jeg finner en film til han ja, får snøværet har tatt signalene på viasat !!

blir bare så oppgitt... følte meg passe dum der jeg sto, når hun kom og sa at her er det ikke noe barnehage! hehe

jeg får se ann magen litt. mulig jeg bare er kvalm fordi jeg ble litt redd!!:(

ikke skole før torsdag??? nei, her var det heldigvis bhg imorgen da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...