Gå til innhold

jeg blir feitere og feitere =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

enda jeg spiser kun mager mat i små mengder. hva kan det skyldes?

går i skoger hver dag også, 2-3 time

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er invadert av fettbakterier, tenker jeg, og da er det ikke noen som kan gjøres, bare vente på at du når str 58-60, som pleier å være vendepunktet.

Skrevet

så hyggelig fortalt. jeg er lei meg av fettet

Skrevet

Du spiser mer enn du forbrenner. Det er en myte at vi tror vi forbrenner så mye. Jeg har vært på slankeren i 3 mnd. og jeg forbrenner mye mindre enn jeg trodde! Jeg har alltid trodd jeg hadde god forbrenning, men jeg kunne jo nesten ikke spise for å gå ned.....

Men alle 14 kiloene kom av etter 3 mnd. Er fornøyd med det! Spiste frokost, liten lunsj og stor middag. Sørget også for at jeg ikke satt stille i løpet av dagen. Hadde jeg fridag gikk jeg tur. Du må ha minimum 10.,000 skritt til dagen, ellers tar du ikke av deg, bare ligger og hviler i balanse.

Skrevet

Det høres ut som du spiser for lite. Får ikke kroppen nok mat, og i tillegg trenes 2-3 timer hver dag, tærer det på fettreservene. Ergo - du går ikke ned i vekt.

Skrevet

Spiser man for lite, går man ned i vekt. Kroppen tærer på fettreservene, ergo - du GÅR ned i vekt. Hjelpes....

Du får nok på en eller annen måte i deg for mye kalorier. Sånn er det bare. Hvis ikke, så hadde du gått ned. Men sjekk dine sjoldbruksverdier bare sånn i tilfelle...

Skrevet

Dessuten trenger kroppen fett, så ikke bare spis helt mager mat. Hva spiser og drikker du i løpet av en dag? Kanskje jeg kan finne "feilen"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...