Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 enda jeg spiser kun mager mat i små mengder. hva kan det skyldes? går i skoger hver dag også, 2-3 time
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Du er invadert av fettbakterier, tenker jeg, og da er det ikke noen som kan gjøres, bare vente på at du når str 58-60, som pleier å være vendepunktet.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 så hyggelig fortalt. jeg er lei meg av fettet
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Du spiser mer enn du forbrenner. Det er en myte at vi tror vi forbrenner så mye. Jeg har vært på slankeren i 3 mnd. og jeg forbrenner mye mindre enn jeg trodde! Jeg har alltid trodd jeg hadde god forbrenning, men jeg kunne jo nesten ikke spise for å gå ned..... Men alle 14 kiloene kom av etter 3 mnd. Er fornøyd med det! Spiste frokost, liten lunsj og stor middag. Sørget også for at jeg ikke satt stille i løpet av dagen. Hadde jeg fridag gikk jeg tur. Du må ha minimum 10.,000 skritt til dagen, ellers tar du ikke av deg, bare ligger og hviler i balanse.
petite fleur Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Det høres ut som du spiser for lite. Får ikke kroppen nok mat, og i tillegg trenes 2-3 timer hver dag, tærer det på fettreservene. Ergo - du går ikke ned i vekt.
harengutt Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Spiser man for lite, går man ned i vekt. Kroppen tærer på fettreservene, ergo - du GÅR ned i vekt. Hjelpes.... Du får nok på en eller annen måte i deg for mye kalorier. Sånn er det bare. Hvis ikke, så hadde du gått ned. Men sjekk dine sjoldbruksverdier bare sånn i tilfelle...
harengutt Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Dessuten trenger kroppen fett, så ikke bare spis helt mager mat. Hva spiser og drikker du i løpet av en dag? Kanskje jeg kan finne "feilen"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå