Moneric Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Har en liten 2-åring som i natt sparket meg i magen. Jeg lå på ryggen og sparket kom fra siden og nedover, akkurat der babyen ligger. Er 15 uker på vei. Er litt engstelig for at fosteret skal ha tatt skade. Har litt vondt akkurat der han sparket. Noen erfaringer eller synspunkter? Har fosteret god plass der inn? Ville jo egentlig bare tro at den forskjøv seg siden sparket kom fra siden? Håpe håpe.
Januarbaby2014 Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Tror det er veldig lite sannsynlig at fosteret har tatt noen skade av det! Jeg har ei jente på 20 mnd som ofte sitter å hopper på magen min, har fått en del spark også, men jeg bekymrer meg ikke for det! =)
gullegget Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Jeg er 26 uker på vei og magen min får litt hard medfart til tider, ikke det at jeg lar ungene hoppe og sparke på magen. Men i lek er det fort at det skjer. Syntes ikke du skal vere redd for skader. De er så godt polstret inni der:)
localati&lillegutt Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har en nevø på 8 mnd, og jeg er nå i uke 29+6.. Han er veldig glad i å hoppe og sprette.. og jeg har fått to småføtter trøkt til noen ganger, men fosteret skal ikke ta skade av dette. De er alt for godt polstra, og det skal være ingen fare, så lenge du ikke kjenner noe ubehag. f.eks. smerter som blir verre for hver time.
3jenter Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Somregel så går det bra. Det de er mest redd for er at morkaka skal løsne, ellers så ligger babyen gjerne veldig godt polstra. Jeg fallt ned hele kjellertrappa da jeg var ca 20 uker på vei og ble kjempe redd. Alt gikk bra bortsett fra noen kraftige blåmerker og et kjempe sjokk. Lykke til videre det skal nok gå bra skal du se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå