Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Skal sende avgårde en pakke.. lenge siden jeg har gjort det nå, hvordan var det nå igjen? ved oppkrav trenger man ikke betale noe ved sending vel, for mottaker må betale oppkravet+porto eller??
Mamma`n til Trym Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg kjøpte et bilsete på Finn.no og betalte postoppkrav da jeg mottok pakken. Det fungerte fint og da betalte jeg portoen.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Når du sender i oppkrav MÅ du betale portoen men portoen legges til oppkravsprisen så du får refundert den, men du må legge den ut først..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Kan jeg ta med frimerker istedet for å betale i cash? går vel for det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå