Gå til innhold

hva er det merkeligste du eier?


Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære sine foreldre eide noe, som de ikke ville ha mer - så de ga det til oss..

har mottat mye rart derfra da, men dette tar kaka..

 

vi fikk et litt fjell!

 

seriøst!

dem eide no mark, som går fra fjæra og opp til fjelltoppen, ca en 6-800 meter bredt..

 

ka i nasa skal vi med det??? bratt som fy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror faktisk det merkeligste jeg eier er den berømte rockeringen....alle som kommer på besøk, reagerer på den. "Ka i svarte e det her for nokka??"

 

Er visst ikke så allment kjent out there som her på dib....hvor de aller fleste har gått lei den allerede ;-)

Skrevet

Har også hatt noen gjester i påsken som har lurt på hva det er. :) Jeg har ikke gått lei, er oppe i 6 minutter nå og det gjør ikke vondt lenger (men blåmerkene er der enda.. :))

Skrevet

Jeg har et aksjebevis på en brostein på torget her jeg bor. Jeg kan blant annet bortvise andre fra min brostein... :D

Skrevet

He he, starte business og leie ut fjellet til tyske fjellklatrere vel!

 

Men du lenej, du burde skrive. Jeg er sikker paa at du kan bli rik paa froskehumoren din!

Skrevet

hahaa!!

eg har helt bisarr humor eg da..

men eg har skrevet min egen bibel da! mine meninger om livet og verden og vår eksistens da.. :P

ikke like tykk som den originale da, emn likevel gøy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...