babyandme Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Gutten min er passert 1 år.. stor gutt nå:-) tiden flyr..
SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Vi er ny her vi også. Gutten fylte 1 år 20.mars. Tiden flyr, men jeg savner ikke babyen, er skikkelig morsomt og spennende nå!
lisje marthemora Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Vi er også ny er , Marthemora fyller 1 År i dag.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Vi er også nye her :-) Snuppa fylte 1 år den 21 mars :-)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Vi er også nye her, som jeg skrev i en annen tråd her, lillegutt er ett år i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå