MamiMaribel Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Jenta vår liker veldig godt å spille dataspill, men vi har bare ett. Kan noen anbefale noen gode, lærerike spill ? Jeg er ikke akkurat bevandret i spillverden, hverken for små eller store.......:-)
temi & keli Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Har ikke testa dem ut, men det har kommet fire nye Josefine-spill nå.. Aner ikke aldersgruppa de er beregnet for, men av de tidligere Josefine-spillene er det vel noe for "enhver smak", fra 3 år eller noe..
MamiMaribel Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 TAkk for tips, skal ta en titt. Vet du kanskje om nettsteder som selger dem ?
Mamman til Mari Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Kan anbefale deg spillene om Labbe Langøre, samt Lek og Lær barnehage (evt 1.klasse) og Josefine på skolen. Populære spill her i huset hvertfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå