Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Uff, kjenner jeg gruer meg noe helt GRUSOMT! Har bare lyst til å kose meg hjemme med Camilla til hun fyller 18 jeg hehe Håper hun kommer til å stortrives hos dagmammaen, må si at jeg absolutt ikke har lyst til å gå fra henne. Glad jeg har funnet ei dagmamma som jeg synes er kjempekoselig, uten det så hadde dette vært totalt umulig tror jeg! Heldigvis så får vi hele 4 dager til tilvenning, det håper jeg går bra :-) wish us luck!
Endelig ny spire i magen Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Lykke til oss dagmamma i dag Camilla! Vi gleder oss til å høre hvordan det går. Jeg skal være hjemme til 12 mai nå... så jeg sitter å leter etter en dagmamma til snuppa nå... Ikke lett å finne gitt. Men den som leter... tja kanksje finner Lykke til til Samsyn også... dette går nok kjempebra!!!! Klem fra oss
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Masse lykke til, det går helt sikkert mye bedre enn du frykter :-) Får du være der med de i dag? Det jeg syntes var rart under tilvenning var å la de ta seg av Mia mens jeg bare skulle se på. Helt merkelig, men det må jo til. De må se at mamma synes det er ok tror jeg. Camilla synes sikkert det er moro med en lekekompis, også blir det jo så moro å se mamma på ettermiddagen. Det smilet man får er nesten verdt det :-) Vi tenker på dere i dag, lykke-til-klem fra oss :-) Håper dere andre finner dagmamma eller barnehage snart også!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 ja da er første dag av tilvenningen over :-) Vi dro til dagmammaen klokka 09, jeg var der til ca 11, da var Camilla særdeles overtrøtt så vi forsøkte å få henne til å sove litt i vogna si. Jeg gikk en tur, dvs til Stovner senteret for å shoppe litt, og fikk melding om at Camilla hadde sovnet en halv time senere. Hadde vært litt grining i vogna, men det var nok mest fordi hun var overtrøtt stakkar. Jeg ventet og ventet og ventet på melding om at hun var våken igjen.....hun sov i over 1 1/2 time!! Dagmammaen var litt nervøs for at Camilla skulle begynne å grine igjen når hun våknet, men når hun tittet oppi vogna så fikk hun et kjempestort smil tilbake hehe Jeg dro tilbake til dem, Camilla smilte kom bort og hilste på, men hadde ikke tid til å være hos meg.....rett bort til gutten hennes for å leke og koooooose hehe....han fikk masse koser av Camilla. Så dette lover bra for fortsettelsen :-) Håper bare det går like bra i morgen :-)
Millapril Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Så bra det gikk greit i dag! Alltid spennende å prøve ut noe nytt og se hvordan de små reagerer. Lykke til med videre innkjøring, dette lover jo så bra!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Så flott at det gikk så bra og at Camilla nok kanskje har fått sin første kjæreste, he he. Godt å se at de trives der de skal være de neste månedene. Lykke til og håper det fortsetter i samme steamen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå