MamiMaribel Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har masse kynnere på dagen også, men på natten kommer de hyppigere, noen ganger med bare fire-fem minutters mellomrom, og tre og fire i strekk. Da får jeg menssmerter. På dagen kommer de maks med 20 minutters mellomrom, og jeg kjenner de ikke i det hele tatt, omtrent. Andre som har det sånn, og vet hvorfor kroppen tar seg så til rette på natta ? :-D
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Yepp !! 19 dager igjen i dag og de spesiellt de siste nettene har "takene" vært så sterke at jeg har begynnt tidtakinga ;-) Er kjempesliten så har nok lavere smerteterskel enn sist, men håper virkelig det skjer noe snart, klarer virkelig ikke flere uker på denne måten selv om det vistnok modner aldri så mye....
MamiMaribel Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 Huff, stakkars deg:-) Det gjør skikkelig vondt, altså ? Jeg kan ikke si at jeg tar tiden; så vondt er det ikke. Men jeg håper jo hver gang det kommer et tak! Så det er sånn at det modnes med disse kynnerne ? Eller er det kanskje individuelt ? Er det jordmor som sjekker deg ? Har hodet festet seg hos deg, forresten ? Men det med smerteterskelen høres jo fornuftig ut. Jeg er også usannsyngli sliten nå, og skjønner ikke hvordan det skal gå hvis jeg må gå over tiden..........tror jeg kreperer snart! :-D Og det er dessuten et dårlig utgangspunkt å gå i fødsel når man er sååå sliten..............vil ikke ha det sånn! :-) Når er termin ?
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Termin er 13 april. Slik jeg har fått det forklart moder ikke vanlige kynnere fullt så mye som slike "mase/modningsrier", men det er det sikkert noen her eller på 3 trisemester på bim som kan maaassse om ;-))) Fikk forklaringa av overlege da jeg var inne på føden for sjekk for et par uker siden ( lite liv, men har tatt seg opp igjen heldigvis..). Hodet hadde ikke festet seg da jeg var på kontroll i påska. Magen har sunket masse i løpet av siste uka da.. Jeg hadde mye kynnere i forrige svangerskap også, men husker overhodet ikke de smertene som jeg har nå ( fødte sist på 2 timer totalt, 20 min etter taxien stoppet utenfor sykehuset, hektisk, ikke tid eller behov for smertelindring). Ser imidlertid litt mørkere på det nå..;-( Psykisk og fyskisk sliten av div grunner/ekstrabelastninger som nok gjør sitt til at jeg tåler en del mindre på alle måter. Tror det viktigste vi kan gjøre er å forsøke være uthvilte til den "jobben " fødselen er og som står forran oss.. Når har du termin ??
MamiMaribel Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2008 Gurimalla for en kjapp fødsel:-D Du er sikkert redd for samme farta igjen, da...? Siden du har så masse vonde kynnere, tenker jeg. Eller redd er du kanskje ikke, hehe, men man kan vel anta at det vil gå fort denne gangen også ? Stakkars deg som har hatt litt for mye denne gangen;jeg kan tenke meg at du føler deg noe overbelastet....... Det er jo i utgangspunktet hardt nok å gå gravid uten noe "ekstra" - syns JEG iallefall. Får håpe at du får mulighet til å hvile deg skikkelig nå fremover. Jeg har forresten termin 1. april. - Og føler meg heeeelt klar.........:-) Magen henger så langt nede den kan, det kjennes ut som om babyen nesten faller ut, og jeg har et veldig nedpress. KOM BABY ! :-D
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 hehe, krysser fingrene for oss begge om at det skjer noe snart jeg ;-) noen som har noe fødestøv til overs ?? send HIT !!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå