Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hei! Har et litt vanskli spørsmål her.. I dette svangerskapet har vi hatt lite sex, p.g.a at jeg har spydd fra uke 6 til uke 22, og har ikke hatt noe særlig sex lyst. nå er jeg 29 uker, nå har vi sex kanskje 1 gang i uken.. MEN, i går når vi skulle ha sex, var jeg så trang..!!det gjorde vondt..!! akkuratt som om jeg var jomfru og hadde sex for første gang igjen...!! kan det ha noe med å gjøre at vi har hatt så lite sex..? jeg vil jo ikke gro igjen der liksom,skal jo faktisk en stor baby ut der.. nå ligger lillegutt med rompa nede,og av og til får jeg vonde spark nedover på en måte.. kan det ha noe med det å gjør?? blir litt bekymra jeg.... så håper noen har tid til å svare meg..! signerer anonym,siden dette er litt flaut:p
Mirabella1 Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 De fleste blir trangere når man går gravid., det er hormoner som gjør dette. Samt nedpress på slutten.. I tillegg så blir man ikke like våt og slimhinnene er ikke like klare,, så da virker det også trangere. Du har god plass til å føde uansett !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå