Gjest irismor Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Har satt oss opp på vasketid i vaskekjelleren i dag. Kommer ned nå for å sette i gang ballet (har vel 8 hauger som må vaskes). Låser meg inn setter i gang vaskemaskinen, tar en titt inn i tørkerommet. Der henger det trekk til en to og tre seter sofa. Det tar det hele plassen i tørkerommet. Trekkene er våte, når jeg skal henge opp vårt tøy er det ikke plass til det. =o( Jeg satte ikke i gang tørkerommet for at naboen skal få tørr sofa. Hos oss er det en myntautomat så man betaler 4 kr i timen for strøm til vaskerommet. Hvorfor skal jeg betale for tørking av naboens ting?? Og trekkene vil jo ikke tørke på en time før mitt tøy skal henges opp. Aller mest har jeg lyst til å nappe ned alle trekkene og kaste de i en tull i et hjørne. (men det har jeg ikke samvittighet til) Naboen er på jobb og ikke mulig å få tak i.
Sivalur Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Hvis du har betalt for tørkerommet og noen andre har hengt sin vask der, så hadde jeg tatt ned trekkene og lagt dem sammen og hengt opp min egen vask. Så kan naboen henge dem opp og betale for tørk når de kommer hjem. Dersom dine klær er ferdig tørket før naboen kommer hjem er det jo bare å hente dem også og hvis du føler deg ekstra grei kan du henge opp trekkene igjen. Så kan de henge der uten varmen på, de tørker jo for det.
petite fleur Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Jeg hadde tatt ned trekkene, lagt de pent sammen og lagt en lapp oppå hvor jeg forklarte hvorfor. Blir de sure da, kan de bare ha det så godt.
♥Cherrypie♥ Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 skjønner du blir irritert! der vi bodde før var de også felles vaskerom,de gangene vi brukte det hendte det at naboens tøy fra dagen før hengte der eller at noen mente at de kunne "låne" tørkerommet selvom andre stod på liste! da pleide vi bare å ta ned alt som hang der,vått eller ikke.. å om noen klagde ba vi dem bare følge lista! så ble dte slutt på det.. jeg ville b are tatt det ned jeg! hehe eller putt d i tromelen!hehe
Gjest irismor Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Hvis jeg putter dem i trommelen krymper de vel *smilerlurt* Nei jeg tar de ned, bretter dem, legger dem på benken og skrver en lapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå