Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Virker som døgnrytmen min bestemte seg å dra på påskeferie uten meg, og så var Iris syk og våken om natta. Det resulterte i at i løpet av hele påsken så har jeg kun sett 2 krimserier (derav 1 på video siden jeg sov da den var på tv)...påskemiddagen spiste jeg halv 4 på natta(!), og det var det eneste jeg har spist av sånn ekstra god høytidsmat (fikk selvfølgelig munnsår som gjorde det vondt å spise). Heldigvis fått i meg litt snop, men påskeegget fra Island har jeg ikke rørt. Også fått med meg to løsninger av påskenøtter, men ingen episode kl 19:30. Påsken har rett og slett fløyet forbi uten at jeg har merka den noen særlig! Litt ironisk med tanke på at ordet påske kan sammenlignes med hebraiske pesach, altså passover på engelsk!) Men nå som påsken er over da plutselig våkner jeg om morgenen og feberen til Iris er vekk!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Uff, hun spydde litt, så hun er visst ikke helt frisk...sover ekstremt mye også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå