miss blithe Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Har en diskusjon med en venninne av meg som sterkt påstår at om en bruker "slankeprodukter" F.eks cla og sånn milkshake, så vil en ha bedre effekt om en bruker flere ulike. Jeg derimot tror ikke helt på de der "slankeproduktene", men jeg kan ikke tro at det er noe særlig lurt å bruke flere ulike typer samtidig. Hva mener dere??
HI5½ Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg vet ikke sikkert, men jeg vil tro at et produkt er samensatt for å passe med seg selv. Ved å blande flere produkt vil jo ikke disse næringsmessig være satt sammen med å passe med hverandre. Ved å bruke et produkt vil nok det logisk sett sikre næringsinnhold. Blander man kan man kanskje få få lite av noen stoffer fordi disse ikke er satt sammen for å passe hverandre. Dette var litt logisk tenkning, og ingen fasit.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Jeg tror du har rett. Eneste jeg tror som kan slanke en person er å trene og endre kostholdet. Slankeprodukter har jeg lite tro på. Ihvertfall disse milkshakeproduktene osv.
miss blithe Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 Ja treningog kostholder det eneste som virkelig virker mener da jeg. Har også tenkt på det at de ulike virkestoffene kan virke mot hverandre.
vuosttas Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Jeg tror det er veldig individuelt, for noen funker en slankemåte for andre noe anna. Selv om alle slankekurer ikke er så sunt. Jeg tror hver og en som kjenner sin kropp må gjøre hva som er best for dem. For noen år tilbake sluttet jeg så og si og spise. (Kjærlighetssorg) Jeg gikk ti kilon ned. Etter at jeg begynte og spise igjen gikk jeg bare opp to kile. Og der ble jeg helt til jeg ble gravid. Så jeg slanket meg på den usunne måten og den måten som ikke skal funke. Men det funka for meg den gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå