Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Jo, nå har jeg en del ting jeg ikke aner noe om her.. Desverre, så ser det ut som om det går mot slutten for oss her hjemme, og jeg vurderer å tenke på å flytte med gutten vår.. Det jeg lurer på er hva som skjer med oss, altså, får man noe som helst slags støtte når man jobber? Jeg jobber 80%, men får vel ikke mer enn 10000 i måneden eller noe etter skatt.. tenker på husleie, som er svindyrt her nede, og hvordan ting skal gå? Noen som har peiling? Eller, er jo på aleneforelder siden, så det er det jo sikkert! Blir veldig glad for svar!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Okei, takk, fint å høre=) Er det noen som tjener omtrent som meg, som har lyst til å fortelle sånn cirka hvordan det er med dere? Har virkelig ikke kontroll på noe av det derre greiene fra nav og sånn, og synes det er så vanskelig å forstå seg på!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Du skal ta di brutto inntekt(før skatt). For kvar krone du tjener, minkar overgangsstønaden med 40 øre(trur det er 40 øre, ikkje heilt sikker, men rundt det). Du skal tjene noke over 300 000,- i året for at overgangsstønaden forsvinn.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 PS! sjekk tråden over kva du kan ha rett på når du blir aleine. Der er ganske mykje, nemlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå