Gå til innhold

Jeg har endelig fått mitt lille nurk


Yndig_stolt 2 barnsmor=)

Anbefalte innlegg

lille eirin var 3120 g og 48 cm å helt nydelig.

Kom 1 uke før termin.

 

Fødselshistorien for de som er intressert=)

 

fikk rier med 10 min mellomrom ca kl.19 på torsdagskveld,innen klokken 21.00 var det ca 5 min mellom riene,så jeg ringte føden etter en stund å de sa jeg skulle komme.

måtte ordne md barnevakt og vekke jenta mi som skulle til mormor,så det gikk litt tid,var vel på føden rundt 12,fikk tildelt fødestue etter en sjekk,da var riene ca 1 min i mellom.

 

Ble veldig skuffa over å bare ha 1 cm åpning,fikk lystgass og bada,men ingenting hjalp,var allerede ganske sliten,så ble ikke glad over 1.5 cm åpning noen timer etter..hehe,sånn holdt det på til ca 7 om morgenen,når jeg endelig hadde 4 cm åpning å fikk epidural.

Sovna mens epiduralen begynte å virke,og våkna ca 30 min etter på av kraftige rier på en liten flekk i magen,prøvde å holde ut en stund ,men fikk til slutt mer epidural,så all smerte forsvant(deilig)hehe..

 

Sovna igjen og våknet rundt 10 tiden,fikk da beskjed om at jeg hadde 10 cm åpning å kunne begynne å presse når jeg fikk pressrier.

5-6 press senere lå lille nurket på magen min=) For en hærlig følelse det var!! Hun ble født fredag 21 mars kl.11.03.

 

Hadde lang å smertefull åpningstid(syns jeg selv da;) ,men på slutten gikk det raskt gitt.

 

Nå er vi endelig hjemme å koser oss alle 4;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...