villemo* Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Nå sitter jeg her med litt rare følelser. Har akkurat bestilt meg 4 gravitester og 2 sett med el-tester. Etter 2 MA på 5 mnd (den siste for en drøy uke siden) så har piffen gått litt ut av meg. Men allikevel er ønsket der om å bli gravid igjen. Selv om jeg er livredd for å få enda en MA. Jeg har iallefall bestemt meg for å vente de 2 mnd de anbefaler fra sykehuset etter utskrapning. La kroppen få en pause... og hodet. Men etter å ha lest om at hcg-prøvene kan være positive lenge etterpå vil jeg iallefall få bekreftet at det er ute av kroppen. Kan ikke tenke meg noe værre enn å få et falskt "gravid" på testen, også er det bare etter forrige svangerskap. Men siden jeg bestilte el-tester også må det jo bety at jeg ikke har gitt opp. Jeg har jo to friske barn fra før. Så nå syns jeg jammen oddsen får være på min side neste gang. Dette er vel ikke så mye å svare på for dere, men jeg måtte bare skrive inn her. Jeg føler liksom at jeg skriver til dagboken min, og får støtte tilbake:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå