Gå til innhold

Forhold er ikke lett.. litt langt... huff!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt er så vanskelig hjemme. Etter samboeren min og jeg hadde en krangel/diskusjon/oppvask så føler jeg at ting er blitt helt annerledes. Jeg er usikker på forholdet vårt, vi kommer fra to helt forskjellige familier. Jeg liker å gjøre ting, mens han liker å sitte hjemme. Han liker ingen av vennene mine, han styrer unna alle familie besøk på min side,men til hans foreldre sier han bare ja uten å spørre meg. Og jeg har aldri pr dags dato skippet et besøk hos hans familie.

Jeg forandret meg mye under graviditeten med gutten vår, men det er 2 år siden. Under svangerskapet likte jeg ikke kroppskontakt, og føler at det har fortsatt, men det er velødig pga at kroppen min forandret seg sånn. la på meg 20kg. Så derfor tar ikke jeg initativet, men samboer sier han har gitt opp. Det går overhode ikke an å snakke med han. Så kommunikasjon er elendig.. uff!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har en rar defenisjon av "litt langt" jeg ville heller kalt det "litt kort" hehe

men jeg syns dere burde ta en tur på familivernkontoret og få hjelp til og prate sammen. kominkasjon er viktig.

Skrevet

He he he :) Jeg vet ikke hva som er vanlig men kort og langt :) :)

Ja jeg skal ringe i morgen for familieterapi.. Har sagt til meg selv at jeg skal prøve det. Men ser bare nå i påsken, så har vi kost oss veldig (meg og minsten), mens jeg sendte pappa på en liten fiske tur med en kompis. Ble sånn små skufftet når han kom hjem igjen..

Utrolig vanskelig dette. Og gi han et kyss eller noe blir så feil føles det som.. Vi snakkes jo bare sammen som venner..

Skrevet

andre so mgar det på samme måte??

Skrevet

det skjer at mange vokser i fra hverandre uten at de egentlig tenker over det, men så holder de sammen for barnas skyld. Du sier at du forandret deg, på hvilken måte gjorde du det ?? Er dere flinke til og snakke sammen om problemer for det er alfaomega:)

Vist dette hadde vært min mann som hadde gitt opp så hadde jeg tatt se som at han ikke elsket meg mere..punktom finale.

Høres ut som om han er en stor egoist.

Skrevet

Det første året etter barn kommer til verden er jo en ufordring for de fleste forhold, og som over vil jeg anbefale deg å ta kontakt med familievernkontoret. Om ikke annet for å ha en god dialog om barnet. Er du glad i han? Ser du for det et forhold med han i fremtiden? Var litt uklart i innlegget ditt.

Skrevet

jeg ble veldig fort sint og irritert på samboeren.. men jeg satt alene i oslo da, og hadde ikke så mange rundt meg. jeg gikk fra å like kroppskontakt til å bli kald, avvisende.. men jeg gikk opp nesten 30 kilo i graviditeten, og derfor ble jeg også ganske varm av meg. så jeg hadde et tøft svangerskap uten fan\milie rundt meg. tok nesten 2 år før vi hadde sex igjen..

Skrevet

I utgangspunktet ser jeg ikke noe fremtid med han. men det er fordi jeg ser ting som vi ser forskjellig, som aldri vil forandre seg. og dette pekte HAN frem når vi kranglet. han sa til og med at jeg umulig kunne være fornøyd med meg selv etter hvordan jeg så ut før. det gir ikke en jente selvtillit til en jente som sliter fra før...

Skrevet

Jeg syned du bør ta kontakt med en 3. person slik at dere ka få hjelp til å komme frem til en løsning.

Har ikke du vært i tvil veldig lenge nå?

Skrevet

jo ja.... vi kranglet for ca 3 uker siden.. den sterkeste tvilen kommer etter det. skal ta kontakt med en tredje person... men jeg syns det greit og høre hva andre folk mener når de leser om situasjonen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...