Gjest Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Men dog, høflig som jeg er (for anledningen) så takker jeg herved for i kveld og for en meget hyggelig påske! Nå skal jeg krabbe meg i seng og putre søtt under dyna. *vinke natta til alle de rare, men akk så festlige damene*
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Overskriften skulle da være uintressant, ikke intressant, men sånn som dette ble den jo nesten intressant da:p
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 hehe måtte tenke 4 ganger og lese innlegg nr 2 før jeg forsto noe som helst... hehe
selfangerkjerringa Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 hehehe... dette setter et flott punktum for en intresnt kveld, tillab vi pratast vettu! *nattaklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå