Piri Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Det regnet aldri dråpe i sommerferiene vi tilbragte hos bestemor og bestefar. Til tross for at bestemor var temmelig barmfager og hadde sånn sett et lite fang, så var det plass til hele hurven oppi der. Slik husker i allefall jeg det.............
Monajenten Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Jo det er rart....og skremmende med tanke på at det er opp til oss foreldre å skape gode barndomsminner for småtrollene som lever barndommen sin nå.
Tokatter_USA Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Men vi (barna) har en tendens til å huske det beste, ikke sant? Og noen ting blir bedre med tiden (som Piris regnfrie somre). Jeg er ikke redd for at Snups ikke kommer til å ha noen flotte barndomsminner, men jeg er nysgjerrig på å vite hvilke det er som blir sittende igjen i hukommelsen hennes.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Sommeren var lengere før enn nå. Husker heller ikke regnvær om sommeren.
2nj♥ Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Ja, rare greier..... Regnfrie sommere, bortsett fra den faste Bergensturen for å besøke farmor..... Høst, vinter og vår var mye tydeligere,- alltid snø om vinteren. Og jeg husker våren når asfalten ble bar og det bare var litt snø igjen......-da fikk jeg lov å begynne å gå med småsko, og det var så kjekt de første gangene. Tråkke litt borti snøen med joggeskoa...... hehe.....SMÅ gleder!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå