Gå til innhold

Hvordan er dere barbert nedentil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt barbert, liten stripe eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hørt om Amazonas?!

 

 

 

 

 

 

 

Kort forklart, fra det sekund magen min passerer 24 i symfyse/fundus mål, så er Amazonas mer fremkommelig enn underetasjen min!

 

*flire*

 

Skrevet

Hahahahahahahahahaha!!!

 

Få tillabmannen til å shæive deg:-p

Skrevet

barbert? jeg friserer jeg. blir fint det også skal jeg si deg :)

Skrevet

glattbarbert med en tattoo av en kjempescorpion:-)

Skrevet

Zzzzzebrastriper eller, selus? :-p

Skrevet

nicket til tross - jeg er IKKE glatt og fin som en sel nedentil. Sjokkerende, hæ?

Skrevet

Har prøvd, det er livsfarlig, vil jo ble shava, ikke omskjært!

*nervøs*

Skrevet

Jeg har spart, så jeg har to fletter, de har jeg fletta inn i armhulshårene. Dritfint.

Skrevet

Glattbarbert er bare harry! Og får dessuten assosiasjon til det å ikke være kjønnsmoden...og hvorfor i all verden skulle DET være sexy?

 

For å svare på spørsmålet: Jeg er velfrisert, men vil at det skal være triangel, ja. :)

Skrevet

Måtte du spørre akkurat i dag :P

 

"skjegg"stubber her no :P

Skrevet

Næss, man kan vel spørre seg det samme om deg jadaså...neidaså... hvorfor skulle DU være sexy? ;)

Skrevet

Vekk med alt det har jeg "alltid" gjort.. Syns det bare ser teit ut med en liten hårtust.. Men hver sin smak.. :P

Skrevet

Dere som er glattbarbert: Hvordan gjør dere det? Det har jeg alltid lurt på.. Jeg tok alt vekk med barberhøvel en gang, og det var veldig fint det:-) Men det vokser jo ut med en gang, så for at det skal forbli fint må man jo barbere det hver dag... Det er jo fryktelig mye arbeid. Også hadde ikke huden min taklet det, blir bare opphovnet og rød. Kanskje det med huden hadde gått bra hvis jeg hadde brukt et eller annet middel, men det er jo så mye arbeid å holde det glattbarbert og fint! Gidder ikke å ha piggsveis store deler av tiden heller...

Skrevet

Jeg tar bikinikanten, og driver litt skogrydding på det andre innimellom:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...