Gjest Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Har du hørt om Amazonas?! Kort forklart, fra det sekund magen min passerer 24 i symfyse/fundus mål, så er Amazonas mer fremkommelig enn underetasjen min! *flire*
Monajenten Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Hahahahahahahahahaha!!! Få tillabmannen til å shæive deg:-p
selfangerkjerringa Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 barbert? jeg friserer jeg. blir fint det også skal jeg si deg
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 glattbarbert med en tattoo av en kjempescorpion:-)
selfangerkjerringa Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 nicket til tross - jeg er IKKE glatt og fin som en sel nedentil. Sjokkerende, hæ?
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Har prøvd, det er livsfarlig, vil jo ble shava, ikke omskjært! *nervøs*
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 *flire og IKKE få bilder i hodet av sebraselen*
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har spart, så jeg har to fletter, de har jeg fletta inn i armhulshårene. Dritfint.
Kåre Moradi Skrevet 24. mars 2008 #14 Skrevet 24. mars 2008 Glattbarbert er bare harry! Og får dessuten assosiasjon til det å ikke være kjønnsmoden...og hvorfor i all verden skulle DET være sexy? For å svare på spørsmålet: Jeg er velfrisert, men vil at det skal være triangel, ja.
WP-TLogPeanut Skrevet 24. mars 2008 #15 Skrevet 24. mars 2008 Måtte du spørre akkurat i dag "skjegg"stubber her no
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #17 Skrevet 24. mars 2008 Næss, man kan vel spørre seg det samme om deg jadaså...neidaså... hvorfor skulle DU være sexy?
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. mars 2008 #18 Skrevet 24. mars 2008 Vekk med alt det har jeg "alltid" gjort.. Syns det bare ser teit ut med en liten hårtust.. Men hver sin smak..
Vicky 83 Skrevet 25. mars 2008 #19 Skrevet 25. mars 2008 Dere som er glattbarbert: Hvordan gjør dere det? Det har jeg alltid lurt på.. Jeg tok alt vekk med barberhøvel en gang, og det var veldig fint det:-) Men det vokser jo ut med en gang, så for at det skal forbli fint må man jo barbere det hver dag... Det er jo fryktelig mye arbeid. Også hadde ikke huden min taklet det, blir bare opphovnet og rød. Kanskje det med huden hadde gått bra hvis jeg hadde brukt et eller annet middel, men det er jo så mye arbeid å holde det glattbarbert og fint! Gidder ikke å ha piggsveis store deler av tiden heller...
Vicky 83 Skrevet 25. mars 2008 #20 Skrevet 25. mars 2008 Jeg tar bikinikanten, og driver litt skogrydding på det andre innimellom:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå