Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 *gniiii seg i hendene og luske seg inn for å lese*
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 3 hadde jeg! 3 sier jeg deg!!!! Og nå har du en...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 ja sånn har det blitt. du har en haug av venner og jeg har bare en. men den er deg da. så det holder jo i grunn i bøtter og lass ;-)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Hehe, bøtter og lass veit jeg nå ikke heeeeelt... Vært noe liv her i kveld eller bare kjeeeeedelig?! Jeg fikk snusket meg avgårde til S likevel jeg, så han har nymalte karmer:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2008 så bra at du kom deg ut. jeg har ikke vært her så mye. snoket på ferie. funnet en tur til 5000 for meg og småen i en uke med all mat inkludert på 4 stjærners hotell som ble bygd i år. kan ikke klage på det :-) så uten oss kan det umulig ha vært noe liv ;-)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Nei, hakke du vært her heller må det ha vært en døll kveld:) Hvilket land går turen til?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2008 denne går til bulgaria. litt varmt for min smak tror jeg. men det er 1 cm fra havet og det burde jo hjelpe. jeg lurer på hva de har gjort i kveld jeg? snakket om bilstoler og ammin? hahaha
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Hehe... De er nok sukkersøte og snille når vi er borte, trur du ikke?! Bulgaria skal være bra det og 1 cm til stranda er jo lovende, da kan du duppe tottelitter når det blir for varmt:) Heldiggrisen som skal på ferie. Kommer liksom ikke frem til noe i år jeg. Trur liksom ikke jeg orker med nyfødt baby til noe sted. Fint her hjemme. Kan jeg fikse i hagen:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. mars 2008 samme som meg i fjor det. orka heller ikke noe ferie med et lite krapyl. det værste var at helsestasjonen nektet og tro på meg og mente det var fordi jeg ikke hadde penger. og prøvde og prakke på meg en tur med en eller rannen veldedig organisasjon. det kommer jeg aldri til og glemme. greide heldig vis og få dem til og slutte og mase babyer er nok letest og ha med og gjøre i norge. uansett så er norge knallfint om det bare er sol og sol det blir det
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Best for Norge at det blir sol ja, banna bein! Nye hagemøbler og finfin paviljons skal brukes! Men nå skal jeg ta min royale dib ræv og krype til køys (eller til korset!?) Skal opp styggtidlig og gå på skolen i morra. DET har jeg veldig lyst til liksom:(
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. mars 2008 hehe.. jeg syns det er litt digg med skole igjen jeg da. men det er vel mest fordi jeg blir gal av og tenke og gal av familien min (ikke småen da) det hele holder i små doser. sove godt eventuelt heng godt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. mars 2008 jepp, men ikke før sent. har skole til 21.00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå