Gjest Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Ser i en tråd fra tidligere i kveld at man anbefaler å klage. Send klage hit og dit osv. Gjør du det når du er misfornøyd? Om ikke, hvorfor ikke? Det er opplest og vedtatt at for hver 4 klage du får er det totalt 100 som er misfornøyd (dersom ting er "normalt vel å merke) Altså 96 som IKKE har klaget... Og på den annen side, mange er veldig opptatt av å si fra når ting ikke er bra nok. Hva med når de er veldig bra? Sende du en mail da også? Jeg sender mail i begge tilfeller. Ringer gjør jeg kun dersom jeg skal klage, ikke dersom jeg skal skryte, stort sett.... Du?!
It's all about me Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Ja jeg klager. Klager når jeg synes de gir for lite pommes frites på McDonalds, og skriver skriflige klager til firmaer som jeg ikke er fornøyd med produktene til. Det siste gir bra kompensasjoner, og det første gir mer pommes frites, he he.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Ja jeg klager om jeg er misfornøyd, sa det til en kamerat av oss og han bare ristet på hodet. da fikk han til svar at ting blir ikke bedre hvis enn ikke klager. Og får enn noe som smaker pyton så klager enn ellers så blir jo ikke det tatt til etterretning i de forskjellige firmaene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå