Shabby Cheap Chic Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Hva slags krydder bruker dere i rømmmen? Og hvor mye sånn ca? Har sååååååå lyst på dipp og grønnsaker.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Eg lagar dipp på denna måten eg da 2 små el 1 stor raud lauk fin hakkast, har i ein boks med cream fresh og ein med philadelfia ost, helst med urter og kvitlauk, og smaker til med litt salt og pepper. Den blir knall god!! Har Quick chef fra tupperware som eg lagar alt i, men det går ann å lage den uten også bare fin hakke lauken. Det er kanskje ikkje ting du har klart i kveld og er det einaste eg kan hjelpe deg med nå. Den er god å ha på pizza også!!
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 Ja takk det hørtes digg ut... Men kan man bytte ut creme fraiche med kesam 1 % eller noe.. Creme fraichen er jo så feit hehe.... Har Quick Chef fra Tupper jeg å..
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Du kan heilt sikkert bytte ut med kesam, har ikkje prøva det. Egentlig så er oppskrifta med naturell philadelfia og 2 fed kvitlauk, men eg syns det kan bli litt mykje så eg tar heller den krydra philadelfiaen. Er farlig godt, eter og eter av den, setter fram talerken til gjesten hvis eg serverar den for her må det dobbeldippast!!! Så bra du har QC da!! er jo bare så enkelt i den, luken først og det andre etterpå og ha på kniven så rører du alt sammen. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå