Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 jasså!!! derfor du skrev så rart inne på MSN ja:-) ufyselige kjerring der du er:-)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 HÆææææææææææ..............snakker du til MEG nå.........=) Skriver aldri rart på msn, KUN LUDO seier.......=) Jepp Yppert..................................L U D O S E I E R
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Rull inn du da julegris...............du vil nok ha vrangforestillinger etter all jule og påskegodise du har trykket i deg og alle E stoffene som velter ut av deg..............Så med tanke på fargene så kan jeg hjelpe deg litt for etter Estoffene har satt sine spor vil nok ikke du klare å skille rød fra grønn vennen=)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Hør her vennen!!! At du ser ut som en tatovert marmalowsklump gir deg ingen grunn til å hakke løs på den spenstige og smidige kroppen min:-) Du er bare drittsur for at du ikke vet forskjell på nord og sør, høyre og venstre:-) eller lettere sagt du mangler rettningssans:-)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Lille lille kjære venn..............................=) Jeg hakker ikke på deg............. jeg gir deg muligheten for deg å trekke deg......og det er det ikke ofte jeg gjør med noen=) Men jeg vet også at det fallet du kommer til å få blir DIGERT, og med tanke på for trange bukser så er det faktisk jeg som må få deg opp igjen på beina etterpå=) Så ser du helheten nå, med for mange inntrøkka E-stoffer i sammsvar med jule og påskedritt........IKKE nok med det, MEN trange BUKSER???? HALLO, tilogmed ungene dine ville skjønt denne logikken her=)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 JEG.. Går da vel for faaaaaen ikke med trange bukser!!!! Mulig du plagdes med skikkehulsyndromet da du så meg sist gang!!! Jeg hadde faktisk på meg en bukse meg goooood plass:-) E-stoffer er noe jeg holde meg langt unna:-) Prøv heller å ha på deg Colabrillene så slipper du å skrive med store bokstaver for å klare å lese det du skriver lille venn:-)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 Aaaahhhhh............så søt når du er sinna....=) Hehe...........Aaaaahhhhhhh....faen, hadde ikke på meg solbriller jeg da.....søren=) Men er da sikker på at jeg skimtet colabrillene i din lomme.....FOR ærlig talt så har jeg ikke cola briller........blæææææ, jeg har siste in på markedet , kule i fronten og følger stilen min så klart=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå