Gjest Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/137035077 Det Jordmor Siri skrev om samboeren til en av brukerne?
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Ingen som reagerer på at Jordmor Siri snakker med samboerne våre???
Gurine Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Tolket det som om at hun helt tilfeldig har snakket med en som forteller at hans samboer er mye her inne men. Syntes ikke det hørtes skummelt ut, men mulig jeg skjønte det feil, leste ikke hele artikkelen. Men hun har vel sikkert ganske mange venner og bekjente som bruker disse sidene skulle man tro?
Blue Lady Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Kanskje han ringte i ren frustrasjon over at samboern brukte all sin tid inne på dette mystiske forumet? og så forklarte Siri for han hva slags forum dette er? Eller noe helt annet...
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Men hvordan visste hun hvem av brukerne det gjaldt, og hva denne spesielle brukeren pleier å gjøre her inne? Må jo være litt undersøking og interesse bak dette her... Og snakket hun med samboeren om hennes aktivitet her inne?
Gurine Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Hun kan jo ikke akkurat få tak i telefonnummer eller addresse til min eller din samboer, så det var vel et tilfeldig møte med en som forteller at samboeren hans holder til her inne mye, men han vet ikke hva hun driver med.. Det vet ikke min samboer heller det, så det ville nok han svart om han hadde kjent henne også
Gurine Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Jeg leste ikke noe om at hun visste hvem bruker det gjaldt, eller fortalte hva hun gjør her inne.. Bare at hun hadde snakket med en som fortalte henne at samboeren er her inne..
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Hmmm, min sjette sans forteller meg noe annet, men får håpe dere har rett. Uansett virker det jo som om hun har diskutert brukerens aktivitet her med samboeren...
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Jeg er mer interessert i hvorfor du virker bekymret over dette, jeg!
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Hehe neida, tror ikke det. Men jeg tolket det som om denne brukeren ikke hadde rent mel i posen, og at hun "avslørte" dette for samboeren hennes. Synes det virker ganske rart jeg...
Gurine Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 Synes det er merkelig at HI reagerer på dette, og tolker det som om jm Siri har fortalt denne samboeren om hva dama gjør her inne. Det står da ikke noe om det.. Hun har da taushetsplikt som alle andre helsepersonell, og hadde vel ikke hatt noen glede av det..
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 Mobilnr til Siri ligger jo tilgjengelig her så kanskje en frustrert samber ringte henne da vet du.
Tamline Skrevet 24. mars 2008 #14 Skrevet 24. mars 2008 Hadde også vært litt bekymret om jeg hadde vært Ludderet. Makan til oppførsel her inne...
grå :) Skrevet 24. mars 2008 #15 Skrevet 24. mars 2008 kanskje hun skulle snakke med brukeren og traff samboeren da vettu
Gurine Skrevet 24. mars 2008 #16 Skrevet 24. mars 2008 Tror du tolker feil der gitt. Tror hun har fortalt hva sidene er til i såfall, til en uvitende samboer.. At dama hans kanskje prater med andre, får tips og råd osv... Hun går da vel ikke inn og leser hva hver enkelt skriver, eller kjenner oss via brukernavn og slik.. Og så er det det med taushetsplikten.. Nei, det var nok en bekjent hun pratet om.. Ikke noe skummelt
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #17 Skrevet 24. mars 2008 Hm, ja kanskje det ja... skulle ringe for å kjefte på noen, og så tok samboeren tlf...haha...kjipt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 #18 Skrevet 24. mars 2008 jeg er enig med ludderet (kult at nickene våre passer så bra i dag) jeg tolker det også dit hen at siri har avslørt hva en person har gjort her inne til samboeren til denne personen. det er i tilfellet meget sært!
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #19 Skrevet 24. mars 2008 Joho, endelig en som ser det jeg ser! Selv om jeg innerst inne håper vi tar feil da, slike særheter synes jeg ikke noe om :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå