Gå til innhold

stryker dere alltdi alle klærene deres? og barnas?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes stryking er innmari kjedelig, så stryker bare det som MÅÅÅ strykes, skjortes osv. ellers passer jeg bare på å henge det PENT opp til tørk, så det er ikke spes skrukkete da.

vet om flere som stryker alle klær!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stryker??? Er det den varme greia jeg bruker 5 min før vi skal ut av døra og kællen skal ha den skjorta med mest skrukker???!!!

Skrevet

Stryker?

Det gjør jeg kanskje til jul, og så gjør jeg det til 17. mai, og en og annen penskjorte til gubben noen få ganger i løpet av året. Unntaket er kopphåndklær, de tørker aller best hvis de er strøket. Vet knapt hvor strykejernet er fra gang til gang.....

Skrevet

Nei, stryker så lite som mulig. I all hovedsak penklær, noen bluser osv.

Jeg bruker så å si aldri duk heller fordi jeg ikke gidder å stryke.

Skrevet

Nei, kjære vene, jeg har da andre ting å bruke tida på :-)

Skrevet

Haaater å stryke! Jeg drar frem strykejernet til jul (eneste gangen i året du finner strøkne duker hos meg), og om vi skal i selskap med finklær

Skrevet

Strykkin? hæ.... hva er det?

Vi har et strykjern her, et sted.... men det har vel vært brukt 3ganger på 5år... så NEI definitivt ikke!

Skrevet

stryker ingenting jeg..

til 17 mai kanskje,hvis skjorten/blusen til barna er veldig krøllete.

gubben får stryke skjorta si selv...hehe..

Skrevet

nope... Kun når jeg må... og da prøver jeg i stor grad å unnslippe ved å sende strykebunken til min mor;=)

Skrevet

Stryke???

nope... penskjorter only...

Skrevet

Stryke?? Hva er det?

Her strykes det minimalt med klær. Kan hende jeg glimter til en gang i blant og stryker klær som rett og slett er ALTFOR skrukkete. Og gardiner..

Skrevet

gjorde det før,men ikke nå,gidder ikke mer.Men en i familien gjør det,til og med trusene og de er 7 stykker.....

Skrevet

Stryker bunadskjorta mi hver 16. mai (og ellers hvis jeg skal på bunad). Mannen min stryker skjortene sine, men jeg har ingen bluser eller sånt som må strykes.

Skrevet

Ehm.... har ikke brukt strykejernet siden jeg flytta inn her , i des. 2006...

Lurer på hvor det er! :D

Skrevet

Stryke? nei det har jeg ikke hørt om:-)

Skrevet

Overhode ikke.. Stryker gubben sine skjorter og de dukene som VIRKELIG må strykes.. Og så har jeg EN silkebluse som må strykes.

Skrevet

Jeg stryker aldri noenting. Skjorter og bukser henger jeg pent opp på kleshengere og de blir helt fine:) De 2 gangene i løpet av de siste tre årene jeg har hatt behov for å stryke noe har jeg lånt strykejernet av svigermor:)

Skrevet

Duktips: heng duken til tørk på bordet så trenger du ikke å stryke den heller:)

Hilsen husmora

Skrevet

nei hjelp..kun til spesielle anledninger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...