Gå til innhold

Seriøst! Jordbæruka!!!!??? Ler meg ihjel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den fortjener en egen tråd! Tror det er det rareste jeg har hørt noen kalle mensen. Tante-Rød osv har jeg hørt, men dette slo alt!!

He he...

Andre som har andre kamu-navn på mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den uka i måneden jeg har vannskrekk, pga vil ikke bade i basseng eller sjø---

Skrevet

Jeg kaller en spade for en spade, men min mor har alltid kalt mensen for: "Saker og ting".....

Skrevet

I USA sier de jo "Aunt Flo" (as in Aunt Florence) eller "Aunt Sophie" eller "wrong time of the month". Synes det er litt merkelig også.

Jordbæruka var det mange som kalte mensen når vi var unge, jeg var heldigvis ikke en av dem, synes det høres ganske teit ut i grunnen.

Eh, jo jeg tror vi kalte det "det vanlige". Hvis vi f. eks skrev melding i i meldingsboken om vi ikke skulle være med i svømming, så sto det skal ikke være med pga. "vanlig grunn". osv. Ganske komisk i grunnen.

Skrevet

Kaller det for sjokoladeuka, siden jeg får sååå lyst på sjokolade når jeg har mensen.... Ingen som skjønner hva jeg mener,så overfor uinnvidde sier jeg at jeg har tante Rød på besøk

Skrevet

Hi hi, likte også den diskret varianten, saker og ting.

Skrevet

i min gjeng er det vanlig å si at man har rødt flagg. Jordbæruke var ganske morsomt ja:)

Skrevet

jeg sier raufoss jeg, men kjæresten insisterer på at raufoss er noe man hr når man har renna-ræv! Det er jo bare til for jeg forbinder det med fargen raud og han med ordet rau som i rumpe! fnis...

Skrevet

og aunt flo har jeg alltid satt i sammenheng med flow og ikke florence... hm.

Skrevet

hihi moren min kalte også mensen for saker og ting:)

Skrevet

Da vi gikk på ungdomsskolen var det VG - vanlig grunn om vi måtte ha fritak for ting pga dette.

Og i en periode var det noen i klassen som kalte det å ha besøk av Bjarne. Aner ikke hvorfor.

Ellers: helvetesuka:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...