Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Nå krangler jeg litt med meg selv her-er det virkelig mulig å ha gravisymptomer et par dager etter EL? Ekstrem trøtthet f eks?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 litt veeeel tidlig kanskje?? Var det ikke ei her inne som påsto at hun nesten kunne kjenne at hun ble befruktet? Akkurat som hun kunne kjenne det fra første stund? Syns jeg husker noe sånt..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Hi hi, høres ikke særlig sannsynlig ut, nei. Riktignok mange som er ekstremt følsomme for hva som skjer i kroppen, men dette var vel litt i overkant.. Mange årsaker til trøtthet, da
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 man har noe som kalles HORMONER som er i sving rett etter en eggløsning, om du er gravid eller ikke! så tror ikke det trenger være noe tegn at du er trøtt nei.. hihi... er nok bare hormonene du har fra før:o)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Hvis du tar en titt inne på "Bli gravid"-forumet tror jeg nok du finner mange innlegg om akkurat det med tidlige symptomer osv.
Mamman til A&D Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 jeg har ved begge gangene kjent at jeg var gravid veldig tidlig, et pr uker faktisk. men et pr dager.. det er kanskje litt tidlig..
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Her er forresten en link : http://www.barnimagen.com/forum/thread/10832775
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå