Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg må innrømme jeg blei litt støtt, av at mannen min syns melka mi var ekkel, og holdt seg unna bryst regionen i hele amme perioda. han har jo ingen hemninger ellers, hvor han stikker tunga. Er det vanlig at menn syns brystmelk er ekkelt?
♥Prinzessin♥ Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Jeg syns det er rarere å forvente at han skal suge på puppen og svelge det som kommer ut. Nå vet jeg ikke hva han forventer av deg på samme område da, men... :-)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Mest sannsynlig hadde jeg sparket ham ut. Makan!!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Næh,ikke aktivt suge ut, som mat. hehe. men det er jo litt trist av han avskyr brystet mitt så lenge der er snev av melk.. Og han ser gjerne at jeg svelger hans.. så. Det er jo egentlig rarere det?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Hm, mannen min syntes det var sexy at det kom melk fra puppene han.. og han slikka og sugde på de som "normalt" i ammeperioden... jeg VELGER og signere med anonym sånn at jeg slipper all hetsen... (ikke kom og fortell meg at han er den eneste!!!)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Nei, mannen min skydde ikke og smake på pumpa morsmelk for å sjekke varmen, det gjorde jeg;) Men han synes at puppene ikke var hans område når jeg ammet, det var liksom matfatet, hehe. Ærlig sak det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå