Gå til innhold

Hun får jo ikke hår.................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 14 mnd nå og har bare litt smådun på toppen, noe lenger i nakken. Folk tror hun er gutt og yngre enn hun er.

Trodde ikke det tok sååååå lang tid :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fortvil, det kommer nok. Har det slik her også, min gutt på 13 mnd har heller ikke hår å skryte av. Men faren hans var likedan, så regner med det ordner seg etterhvert :)

Skrevet

Sånn er det med min gutt oxo

Det er så forskjellig når d kommer, har ikke noe betydning for hvordan hårmanken blir senere heldigvis

Skrevet

Det kommer nok. Jeg har 2 gutter. Eldste er 2,5 år og først da han ble 2 at han fikk litt hår. Fortsatt ikke i nærheten av sin første hårklipp. Minstemann på snart 16 mnd har ikke noe hår.

Jeg fikk ikke hår før jeg var 2 år selv jeg, så det tar tid hos noen ja.

Skrevet

Vennina mi sin gutt er snart 2 år og han har enda bare dun på hodet, ser at flere av mine venninner har babyer opp mot 2 år som ikke har hår...så ikke uvanlig nei...

Skrevet

hihi..:) jenta mi har heller ikke hår (men hun er bare knapt 6 mnd da:)

bare det at gutta ble født med masse hår, å var lang håret ved 1 årsdagen sin:)

men det kommer nok:)

Skrevet

Jenta mi på over 2 år, begynte ikke å få hår før ho var nesten 2!

Skrevet

Vet om ei som ikke fikk hår får på sommeren like før hun skulle begynne på skolen! Men det kom jo tilslutt og hun har så fine krøller. Skikkelig skjønn :)

Skrevet

Litt tynn i luggen er jenta mi også, jeg kan såvidt presse på en spenne som kanskje henger fast i en times tid ;-) Regner med at det kommer etterhvert, men guri malla så lei man blir av besteforeldre som skal påpeke det hele tiden! Har lyst til å si at de er halvveis til månen de også hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...