Gå til innhold

hva var det beste du viste om som liten ?? ... :):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det beste jeg viste var og lage frokost til mamma og pappa, gjøre sikkelig stas på dem .. og når jeg var ferdig satte vi alle tre i senga og spiste frokost.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste jeg visste var når jeg og søstra mi var nybada på lørdagen og fikk sitte i bare håndkleet foran peisen og varma oss. Og etterpå la jeg meg på fanget til mamma og fikk ryggklø. O Lykke... *sukk*

Skrevet

Åååå, nå kom jeg på at pappa dro lange hudflak av ryggen min etter at jeg hadde badet, DET var deilig det (Litt flassete jeg da, hehe)

Eller har jeg ingen favoritter, ser tilbake på barndommen som en lang, lykkelig tid=)

Skrevet

Trøtt og lykkelig etter å ha vært i svømmehallen, eller å ha vært å badet i elva på sommeren. Kjenne lukten av ostesmørbrød som mor lagde..........mmmm

Bli kjilt på ryggen av mor : )

Lørdagsmorgen. Full av muligheter. En evighet til skole. Barnetv og lørdagsgodt.

Skrevet

Jeg tenker jo selvfølgelig bare på mat: Det beste jeg viste var rosiner,grøt og pannekaker.....omtrent det eneste jeg spiste til jeg var ferdig med ungdomskolen..ikke rart jeg så ut som en pipestilk... :)

Ellers var det digg å overnatte hos mormor,det var så godt å sove i sengen hos henne,hun brettet alltid dyna så godt rundt meg..et stort høydepunkt i livet mitt de gangen jeg fikk overnatte.. :))

Skrevet

Det beste var å besøke bestemor , få brødskiver skåret i biter, og drikke Farris me solbærsagt oppi :s Blæ

Skrevet

Å snike meg under dynen til mamma om natten.

Dessverre ser det ut til at sønnen min har arvet dette etter meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...