Helga V. Pettersen Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 jeg lurer på hvordan man blir gravid? er det 14 dager fra dag mensen har komt, enn skal telle, eller er det når enn er fedig med mensen enn skal telle ca 14 dager frem til neste eggløsning??????????? Hilsen ei som hvil bli gravid.
Babyønske �� Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 For det første kommer det an på sykluslengden din. For det andre kommer eggløsningen 14 dager FØR mensen. Syklusen regnes fra 1 mens dag. Har man 28 dagers syklus har man eggløsning rundt syklusdagdag 14. Så da må du altså vite sykluslengden din for å vite hvilken syklusdag du har eggløsning på
Helga V. Pettersen Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2008 tusen takk for svaret. jeg har ei jente på to år snart, og vil vi ha en søster eller bor. men jeg hvar litt usikker. men takket hvere svare ditt går det nok bra. tips til dem som prøverå bli gravid: Ikke stress for mye med det, slapp helt av, du blir nok gravid en dag. nyt sex livet ditt som du har gjort tidligere. Det er jo mangen som er blitt gravid. etter at dem har gitt opp helle greia. og helleer bestemer seg for å adoptere. lykke til folkens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå