Gå til innhold

Noen som aner hva dette er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg er gravid i uke 12 og har i ettermiddag hatt noen stikkende smerter på høyre side av magen. Kjennes litt som eggløsningssmerter, bare mye sterkere. Kjennes ut som det er like over der eggstokken sitter. Kan det være ligamentsmerter? Noen som har hatt noe lignende og/eller aner hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!:) jeg har hatt akkurat det samme, legen mente det bare var livmoren som strekker seg! helt normalt:) Men er du redd så er det jo bare til å ringe lege eller jordmor, ikke noe gøy å gå å bekymre seg!:)

Skrevet

heisann:)

tror du kan ta det rolig...har hatt det i alle tre svangerskapene mine, det er båndene/festene til livmoren som strekker seg.....:)

men klart er du veldig urolig så anbefaler jeg at du kontakter lege/jordmor å få sjekket det....men tror utfra det du skriver at det er livmoren som vokser.....

uansett, lykke til:)

Skrevet

Jeg tror også at det er livmoren som vokser. Du kan også etterhvert kjenne at det drar litt i hofter og lår. Ikke noe farlig :) Jeg hadde akkurat samme i mine to tidligere svangerskap.

Skrevet

det er nok livmoren som vokser,jeg har akkurat det samme:)

Skrevet

Hadde masse av dette i første svangerskapet mitt, var bare livmoren som tøyde og strakk seg :) Kan gjøre ganske vondt! Jeg har heldigvis ikke hatt noe særlig av det i dette svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...