*Drømmer Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 ...å dra til lege når forrige syklus varte 12 uker, og jeg nå er 14dager på overtid? Er jo umuuuulig å vite når man skal prøve, når syklusen er helt på hode! Men hva kan jeg forvente meg at legen gjør? Flirer av meg, og sier mens kommer når den kommer? Det er det jeg føler han vil gjøre.. Og hva skal jeg si når jeg bestiller time? *Lege-skrekk*
MiEli Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Dra til legen og snakk om det. H*n har sikkert noen tips. Du er helt sikkert ikke alene om å ha det sånn. Når du bestiller time så kan du jo bare si det som det er, dette er da ikke noe å le av og helt sikkert et vanlig "problem" så det går helt sikkert bra! Lykke til.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Pleier du alltid å ha så lange sykluser?? Det er jo ikke akkurat normal syklus...er det noen grunn til det? Har hatt korte og regelmessige sykluser jeg, men min siste syklus var 14 dager lengre enn vanlig, og derfor fikk jeg ikke positiv test før dag 13 over IKM(ikke forventet mens). Legen din burde uansett ikke le av deg, men ta deg alvorlig. Hvis han ikke gjør det, kan du jo bytte lege.
Mamman til A&D Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 du kan gå inn på billigetester.no og bestille masse EL tester..
*Drømmer Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 Syklusene var "normale" etter jeg sluttet på pillen, men så er de bare blitt på hodet...
Bobine Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Mine sykluser var og normale de første ca 3 gangene rett etter pilleslutt, men så kødda det seg til, ikke noe system i det hele tatt. Den værste syklusen var det 17 uker!!! Vi brukte nesten 2 år på å få det til å klaffe. Jeg hadde positiv utslag på el-test 2 ganger mens vi prøvde, men ikke den måneden det klaffa. Uansett må man ha prøvd 1 år eller ha hatt 3 sa/ma for å bli henvist videre til utredning/prøverør osv. Men snakk gjerne med fastlegen din om at dere prøver, og hør om de har noen triks til deg/dere. Hvis ikke du blir tatt alvårlig: bytt fastlege :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå