Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Var på besøk idag..Lillemann legger seg i 6-7 tia for kvelden, så planen var at han sku legges da, dr vi var, så vekka vi han bare når vi sku hjem. Men han våkna i 9 tia, og ville ikke sove..Tok ham opp, og nå har vi komt hjem, og han ligger å prater i senga=/ Hva ialle dager skal vi gjøre?? ER såååååå redd for at rutinene hans er ødelagt..Han pleier ike våkne når han har lagt sg i 6 -7 tia, sover rundt da.. Hjelp!!!='(
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Ikke stress med det. Kan ikke tro at rutinene er ødelagt på én kveld. Noen ganger blir det bare sånn at ikke alt går etter boken med disse barna. ) Bare gled deg til vi skal skru klokken et time frem du. DET tar ofte litt tid å venne seg til :o/
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Ok.skal vi bare gjøre som vi alltid har gjort da, følge rutinene med soving om dagen og kvelden da? Og når skrur vi klokka frem?
Ung kvinne Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Det har skjedd her og - lurer på om de tror det er morgen fordi de vet at de har sovet og at det pleier å være morgen når de våkner igjen?hehe Han syns sikkert hvertfall det er litt greit og koselig å ligge og prate litt nå ja, for han har jo hvilt seg litt:) Men ikke ta sorgene på forskudd - det er ikke sikkert rutinen er påvirket i det hele tatt. Jeg var så redd jeg hadde ødelagt rutinene her en dag at jeg var forbanna helt til det viste seg at det gikk greit;) heheh... ikke vits i, men skjønner du er redd da... vi har jo som regel jobbet litt for de rutinene! Men det er ikke verd å ta sjansen på at det går bra, så jeg har sluttet med det å være på besøk og plukke henne opp når vi skal hjem - for det blir jo forvirrende/forstyrrende for baby og stress for mor og far ("går dette bra?"). Hehe. Gjorde det litt før, er ofte hos mamma - nå passer vi på å være hjemme til leggetid.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 ja ble første og siste gangen vi drar på besøk!
velsignet med to Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Gutten vår kan også våkne utpå kvelden i ny og ne, og ligger da å prater litt i senga for seg selv. Men det tar aldri lang tid før han sovner igjen, og sover da resten av natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå