Mininni Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Hjemme med vår lille snuppe! Etter start på vannavgang tirsdag 18.03 fikk jeg gele for igangsetting på torsdag kveld. Denne geleen, som vanligvis visstnok trenger litt tid før man havner i fødsel, sendte meg rett inn i harde og tette rier, og enden på det hele ble at fødselen, definert som start fra 4 cm åpning, tok under 3 timer og er dermed klassifisert som styrtfødsel. Ingen tid og kapasitet til å gi meg noe annet enn lystgass - som ikke fungerte på meg - så det var strabasiøse timer! Men fikk glukose underveis for å få energi, og følte meg faktisk i helt fin form med en gang etterpå! Til tross for den korte fødsesltiden slapp jeg unna med "skrubbsår", heldigvis. Jenta er snaut 3 kilo, og 49 cm lang, og selvsagt verdens skjønneste! Til alle som fortsatt venter, det er bare å glede seg!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 skal si hun kom i en stor fart da.Masse gratulerer med jente.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer så mye med tulla,kos dere masse i tiden fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå