Gå til innhold

hmm... dere? om hvordan man ser ut nedentil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skulle se etter hvordan jeg så ut nedentil idag, og det ser fortsatt ut som jeg har åpning jo.. ganske vid i skjeden for å si det mildt... er dte normalt??? jeg får ikke 6 ukers kontroll hos lege pga lang ventetid, men 8 ukers kontroll så jeg får ikke spurt om dette for om nesten 3 uker.. nå tørr jeg iallefall ikke ha sex når jeg sikkert får plass til to peniser inni der :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske åpen jeg oxo, men ikke når man ser rett på. Må liksom åpne litt opp... Og så har eg ofte vakum inni der.. hehe... Sambo synes fremdeles det er like deilig med sex, selv om det er litt videre. Jobber med knipeøvelser, men resultatet kommer vel ikke før etter en stund... Din kjære forstår sikkert!

Skrevet

Vil bare dele min opplevelse av å ha sex første gang etter sex..

Syntes ikke det så bra ut der nede, og om jeg skulle på do og tisse så greide jeg enda ikke å knipe igjen for å stoppe strålen liksom. Men da vi prøvde oss på sex, så var det seriøst det beste jeg noen gang har opplevd. Jeg var tydligvis mye strammere "der inne" enn jeg trodde, og tydeligvis mye mer følsom enn jeg noen gang har vært. Nå etter 10 mnd så er alt like kjedelig som før. :P Savner virkelig de første gangene med sex etter fødselen, virkelig.

Skrevet

men blir det bedre?

jeg har også endel vakum... hehe..

herregud, åpner jeg litt ser jeg jo skjedeveggen.. fikk litt khakeslepp jeg.. trodde ikke jeg skulle være så vid...

Skrevet

Ang. vakum så er det bedre her hvertfall, ikke "plaga" med det lengre. Og ang. å "se så vid ut" så er det bedre og. Sakte men sikkert så går det litt sammen. Her er det nå 10 mnd siden, og det ser ganske likt ut som før fødselen. Jeg synes selv det er forrandringer, og føler meg kanskje ikke helt vell med at sambo skal se meg der nede. Vet ikke helt hvorfor, men føler det "henger" mer. hehe. + at jeg revna endel, og føler meg annerledes pga det. Men sambo mener helt det er som før.. Vet ikke helt om jeg tror på han, men hen tenner uansett fortsatt på meg, så da så;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...