Gå til innhold

Strekkmerker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 31 og ennå ikke fått noen strekkmerker, men venter i spenning på om de dukker opp..

Noen som fikk dette etter uke 31? eller er det vanligere å få dem før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ingen strekkmerker før de 2 siste ukene, da begynte det sakte men sikkert å vise seg litt over/under navlen (men de går ikke an å se lenger:)) jeg fødte 1 dag etter termin.

Jeg tror det er vanligst at de kommer på slutten, det er vel da huden strekkes til maks...

Skrevet

Jeg hadde ingenting før i uke 32 i forrige svangerskap, men da sa det plutselig "poff" og jeg fikk masse :( :( Denne gangen har jeg ikke fått noen nye enda, de gamle er helt lyse så det er lett å se hvis det skulle kommet noe nytt, og jeg er i uke 26. De kommer vel tidsnok her, tenker jeg...

Skrevet

jeg smurte og smurte forrige svangerskap,fikk bare strekkmerker på lårene der jeg glemte å smøre..bruk babyolje når du bader:)men det som skjedde var at strekkmerkene kom etterpå når jeg begynte å slanke meg og gikk fort ned i vekt:P

Skrevet

jeg er nå kun i uke 19. men jeg merker jeg har begyntå få slike lilla "tråder", ser ut som små sprengte blodkar på lårene og litt på siden av hofte:( håper virkelig at det ikke utvikler seg til noe mere, tror det er hormonellt utløst, for har ikke gått opp mer enn 2kg i vekt. noen andre som har slike???

Skrevet

jeg er i min uke 30, har heller enda i kke fått noen strekkmerker, har noen gammle fra første graviditet,men di synes nesten ikke nå, er veldig lyse ..

Skrevet

Jeg er i uke 29+6, og har fått masse strekkmerker. Det er ingen som vet om det kommer strekkmerker eller ikke. Jeg hadde noen strekkmerker fra før, fordi kroppen min forandra seg mer i begynnelsen av tenåra, enn det den takla. Jeg har nå fått en del strekkmerker på magen, og liker de lite. Noen som egentlig har noe forslag for hva man kan bruke mot?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...