Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Er nesten målløs jeg... Trodde dette var et forum der en skulle dele reelle spm angående sex i svangerskapet etc, men dette har jo utartet fullstendig !! Virker jo som om folk endatil benytter anledningen til å være utro her.. Synes nesten at hele forumet bør stenges..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 PS. Dette er ting som hører hjemme på "sukker.no" o.l. steder..
kattepusen_87 Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 enig... dere burde skamme dere... sitter og sier sånt når dere er i et fårhåld..... FYF**N ASSA
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jeg er også helt enig i det.. Dette forumet har tatt helt av. I begynnelsen da jeg akkurat hadde testet positivt, var det faktisk mange gode og seriøse innlegg her.. Men de har forduftet fullstendig. Og om det er noen som forsøker seg på å legge inn et ordentlig spørsmål ift sex i svangerskapet, kommer det alltid minst en anonym slibrig tilbakemelding. Jeg har tatt opp dette temaet på forumet her før, men det ser ikke ut til at det hjelper spesielt desverre...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Rart d ikke går an å rapportere innhold.. Trodde forumer skulle ha slikt for å få slutt på event. misbruk..??
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Dette er en sexdebattside, og da kan man prate om hva man vil innenfor det temaet! Gud, for noen pripne små frøkner dere er! Skal banne på at dere er de med de verste fantasiene av alle her!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Nei, dette er IKKE en sexdebattside !! D er en sex i SVANGERSKAPET side...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Dette har ikke noe med å være prippen eller ikke, det hører rett og slett ikke hjemme her!! Det finnes forum der slik prat er helt kurant, her inne er det helt feilplassert. Og hva vi har, eller ikke har, av skitne fantasier har vi vett til å dele med mannen vi er SAMMEN med !!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Ja, og hva folk fantaserer osv om i SVANGERSKAPET, er det likt da?!? Godt ikke alle er som deg! Da ville vi levd i en fryktelig KJEDELIG verden!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå