nat&alex Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg synest det er fantastisk maneg fine navn og presenterer daglig nye navneforslag til samboeren min, men han er negativ til nesten alle navn. Jeg tror aldri vi kommer til å bli enig om ET navn. Hva gjorde dere for å bli enig?
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 1. Begge skriver opp en liste med 5 jentenavn og 5 guttenavn, og sammenlikner, blir eventuelt enige ved at f.eks samboeren din har et kjempefint navn du ikke har hørt før e.l. 2. Venter til barnet er født og se hva det "ser ut som". F.eks har hver forelder 1 favorittnavn til hvert kjønn, så ser man hva barnet "likner på".
*Willow* Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Vi skrev ned en liste hver, plukka ut fem favoritter hver og skulle velge mellom de. Helt til en lang, søvnløs natt hvor Kjæresten min helt ut av det blå sier "Hulda"..og da viste vi hva vi skulle kalle henne:)
kattepusen_87 Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 jeg hadde alerede bestemt meg lenge før jeg og samboern min ble sammen... men han ville ikke ha michelle..... vi var på en fest noen uker før jeg fødte min første datter og da var han veldig bedugget:P og kom på navnet aurora... vi bestemte oss å sette navnene sammen og da kom navnet Aurora Michelle.... selv om vi hade bestemt oss får navnet før hun kom.... passet navnet perfekt... nå er hun snart 16 mnd og hun er fortsatt navnet sitt på en prikk.... i oppførsel og personlighet.... du som bærer på barnet trur jeg får en spessiell filing nårr det rette navnet dukker opp... men man kan jo fort ombestemme seg etter fødselen... tanta og onkelen min brukte nesten 2 mnd åvelge navn til datteren sin etter fødseln:P mitt råd... du vet det nårr navnet passer lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå