Stratos med 3 barn Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Jobber med sikkerhetsarbeid i Forsvaret. Men det er ikke det du mener tror jeg?
Helnøtt med spire:) Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Legger ikke ut for mye her , men det kommer veldig ann på hvor du er, hva du jobber med. (mobilt, kjøpesenter, flyplass osv.) Mannen min jobber med det. Lønn? Bra! Skift ordning. Jeg liker det ikke så mye (mye jobbing på kvelder), men han synes det er greit. Han elsker jobben sin! Strotrives. Vet ikke hvor klok du ble hehe, det er foresten en spesiell plass på flyplassen han er.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 jobber på flyplassen... lønna suger, skiftarbeidet suger og eller suger det meste. haha.
~**nuttis**~ Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2008 He he Jeg er avhengig av dagjobb da..
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Jobber innenfor sikkerhetsbransjen. Lønna er ok, du må være innstilt på å jobbe skift. Det er nesten ingen vekterjobber som er kun dagtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå