Gå til innhold

Noen som har tatovert barnas navn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i kinesisk tegn, eller annet..Noen som har bilde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke men jeg skal vill bare ha ut 2 mann først for da tar jeg begge i slengen,,hehe

Skrevet

d vill jeg også gjøre. jeg blir så irritert over at alle vennindene mine sier at d må jeg ikke gjøre.

jeg også venter nå på nr to,så tenkte jeg å ta begge i en sleng.

hvor har dere lyst å ha de?

Skrevet

jeg har lyst å ha mine på armen en plass....er litt harry jeg da hehe..men til å med samboeren min hater tatoveringer men det at jeg skal ha navna på ungane synes han er helt greit de har jo jo for resten av livet ditt uannsett hva som skjer så det er ikke dumt i det hele tatt...!!

Skrevet

ja:)

hadde en tribe på underarmen. og der tatoverte jeg begge jentene mine sitt navn:) ble kjempe fint og ingen syntes det så teit ut.

Skrevet

Jeg er litt usikker på om jeg vil tatovere navna til barna mine (kan jo, mot formodning, hende at ungen HATER navnet sitt og endrer det den dagen h*n fyller 18, noe jeg da må respektere) men fødselsdatoen er jo for evig. Både jeg og kjæresten min vil tatovere fødselsdatoene, men aner verken hvor eller hvordan.

Jeg har ingen tatoveringer fra før, og er i utgangspunktet ikke typen til det (er litt "snill", går i H&M-klær og er redd min egen skygge :-P ), men kjæresten min har et tribal-sverd på arma som han har tegna sjøl.

Vil heller ikke tatovere et sted hvor huden dras (på rumpa, magen, puppene, sidene, osv).

Underarmen var ikke så dumt da :)

Skrevet

Jeg har planer om å utvide en tatovering jeg har på overarmen, og inkludere navn eller forbokstaver der. Men må vente til nr 3 er ute og mannen sterilisert før jeg begynner å tenke på hvordan jeg vil ha det :)

Skrevet

jeg har et kinesisk tegn som står for første bokstaven i navnet til sønnen min på overarmen, skal ha et får førstebokstaven i navnet til neste mann under der igjen, pluss at jeg skal ha navn og dato på begge 2, vet bare ikke hvor enda, også var det dissa penga.. har 2 andre tatoveringer som skulle vært utvidet å. så ting tar tid:)

Skrevet

Jeg har 2 jenter, tenkte kanskje tegn i nakken jeg da-da kan jeg sette opp håret når jeg vil det skal synes...:)

Noen som vet hva det koster?

Skrevet

Jeg selv har ikke tatovert meg og kommer nok aldri til å gjøre det, men jeg kjenner til et par stykker som har barnas navn tatovert på armen. Han ene har fått foreviget sin datters navn i runer. Det ser veldig fint ut og passer godt til han. Datteren heter Ronja =)

Hun andre jeg vet om (bestevenninnen til søstra mi) har også fått tatovert navnet til datteren sin på armen. Mener å huske at det bare er en vanlig, men fin skrift. Datteren heter Alva. Tror hun skal tatovere navnet til sønnen på armen også. Han heter Odin.

Til du som har ventet på Amanda... Prisen varierer fra sted til sted og fra størrelse til størrelse. Men du kan nok regne med at det vil koste en plass mellom 500 og 1000 kr. Bror min har flere tatoveringer nå, blant annet en i nakken, og jeg mener han sa at den kostet rundt 500 kr. Den er ca 4 cm høy og ca 2 cm bred, kun i svart. En enkel, men fin tatovering =)

Skrevet

Jeg har tattovert stjernetegnet til barna mine på håndleddet, innsiden! Kjempe fornøyd, kry over å fortelle hva det står for, det er mine gullunger, og det kommer de alltid til å være!

Dumt jeg ikke har bilde her, men må bare si de er ikke stor,De er ca 1x1 cm hver, og ligger ved siden av hverandre.

Skrevet

til deg som lurte på pris.. pris varierer veldig... men vet at mange tar fks 500 kr får et Kina tegn! det betalt jeg får mitt. men det er bare en bokstav... vet ikke hva de tar får de Kina tegna som evt betyr noe mer!

men jeg har fler, og det er ikke store greia du får, vist du akla holde deg under 1000 lappen!!

Skrevet

Mannen min (er litt tattoo-mann...hehe) har en svær tribal på den ene armen (fra bak nakken og nedover hele armen, ned til håndleddet) og på den andre armen tatoverte han navnet til datteren vår i gotiske bokstaver. Jeg tatoverte de kinesiske tegnene for "datter" i korsryggen da hun kom til.

Skrevet

men ser du spurte om noen hadde bilde.. du er ikke tilfeldigvis på nettby å?

Skrevet

Min mann har tenkt å tatovere inn fødselsdato og navn over hjertet sitt.

Han er typen til å kle slike ting, har endel tattiser fra før.

Tror ikke jeg skal ha det, har brukt alle stedene på kroppen som jeg vil bruke på tatoveringer:)

Skrevet

Jeg har tegnet en tatovering med initialene til barna mine som jeg skal ta, men må bare få ut nr 3 først sånn at jeg får med det navnet i samme slengen.

Skrevet

jeg har ikke tatovert hennes navn enda, men skal gjøre det. eller, navn eller fødselsdato eller noe sånt. kjennemerke eller noe.

jeg har sanskrit (gammelindisk) på høyre underarn, står "energi" (power). tror ikke jeg har noe bilde av det..

Skrevet

Det kommer an på hvor stor tatoveringa er.Men vil vel tippe fra ca 600-700kr og oppover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...