Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du ikke den støtten du ville ha inne på Småtroll?

Skrevet

Nei, så det sånn ut? Var jo bare henne som skrev på tråden jo, ikke så lett å få støtte da, hehe...

Skrevet

Tja, enten så er det ei som kjeder seg. Eller så er det du som er ute og kødder?

Skrevet

Haha, kunne jo vært det og, men er helt ærlig ikke det. Kom faktisk ikke på det, eller så kjedet jeg meg ikke nok :-)

Så da står vi nok igjen med første alternativ!

Skrevet

Synes ikke noe om noe i denne saken, jeg ønsket deg bare lykke til med støtte-fisket. Det ser imidlertid ikke ut til at det hadde noen effekt.

Skrevet

Joda, fått en med meg :-) Du er jo bare kjedelig!

Skrevet

Uff, da. Hva kan jeg så foreta meg for å underholde gledespiken?

Skrevet

Og du sier jeg er kjedelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...