Ikkelektuell Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Fikk du ikke den støtten du ville ha inne på Småtroll?
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Nei, så det sånn ut? Var jo bare henne som skrev på tråden jo, ikke så lett å få støtte da, hehe...
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Tja, enten så er det ei som kjeder seg. Eller så er det du som er ute og kødder?
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Haha, kunne jo vært det og, men er helt ærlig ikke det. Kom faktisk ikke på det, eller så kjedet jeg meg ikke nok :-) Så da står vi nok igjen med første alternativ!
Ikkelektuell Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Synes ikke noe om noe i denne saken, jeg ønsket deg bare lykke til med støtte-fisket. Det ser imidlertid ikke ut til at det hadde noen effekt.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Joda, fått en med meg :-) Du er jo bare kjedelig!
Ikkelektuell Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Uff, da. Hva kan jeg så foreta meg for å underholde gledespiken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå