Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 er 30 uker på vei. i dag har jeg kjent baby helt opp under brystene. klarer ikke å puste. får panikk. noen som vet om dette blir verre eller bedere?
Panda'n Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Sånn har jeg også hatt det, men det var i uke 35-36. Nå har magen begynt å synke (uke 38 til onsdag), og da hjelper det. Men vet åssen du har det, ikke noe gøy... Får liksom ikke nok luft uansett hvor dypt man puster inn.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 livmoren er vel ikke på sitt høyeste før i uke 35-36...blir somregel bedre når hodet er festet:)
Stoltmai mamma:) Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 jeg sliter med det samme, helt grusomt, får ikke inn nok luft og får panikk, forferdelig ekkelt er 33uker, hat det sånn i en ukes tid
Dubros Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Samme her...er 32 +1 og får liksom ikke nok pust uansett hvor dypt jeg trekker. Har funnet ut at noen liggestillinger er bedre. Funker f.eks bedre å ligge på siden enn å sitte rett opp og ned. Ligge på ryggen kan jeg bare glemme.
mygirl Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 sånn har jeg og.. ikke godt.. men må liksom gjespe for å få puste.. jeg har funnet ut at det hjelper masse og legge seg i sengen på siden og slappe helt av og og kanskje sove hvis det går.. da blir man fin igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå