Gå til innhold

Du som fant svigermor naken i stua....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det egentlig ? Har dere snakket sammen etterpå ???

Husker ikke nicket, men det er noen uker siden.

Svigermor naken i stua (sin egen) på kne foran en ukjent mann (også naken) som satt i en stol. Hehe.

Århundrets sjokk, og en påminnelse om å alltid ringe på før man gå rinn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Værst for svigermora ville jeg helt klart si...*ler*

Skrevet

FY FAEN!! Jeg hadde daua.... Seriøst! Jeg hadde rett og slett daua der og da.

FY filler om jeg hadde orka DET bildet i huet.... å%!/#løkfsj"##!!

"På kne foran en naken mann" som i.... blowjob??

HerregUuuuUUUUUUUUD!!

Skrevet

Jeg også husker det innlegget, lurer på hvordan det gikk etterpå ja..

:-)

Skrevet

jeg vet hvordan det gikk....

hun beklaget seg til svigermoren, men svigermor ble sur og sa hun ikke skjønte hva hun snakket om....

mannen ble flau og sur og valgte fornektelse han også.... stilig situasjon i grunnen :-)

Skrevet

det går jo an og LÅSE døra når man har sex da!!!!!!!!!!

enten det er samleie eller blowjob.

de ville vel bli oppdaget da siden dørene var åpen.

Skrevet

Uff da, kan bli litt anstrengte familiesammenkomster hereter da....

Skrevet

svigermora skjønte ikkeno?? hehe, stilig.

var det utroskap også da, kanskje?

Skrevet

hahaha.....jeg er ikke sjokkert...fornektelse er vel like greit...så slipper de å disutere det der..men vil alltid ligge der i bakhodet på alle parter, pinlig, det blir aldri det samme igjen...

Skrevet

Verste var at inngangsdøra sto på GLØTT.....

Lekkert......

Skrevet

Ok.... JEG kommer neppe til å sove i natt!

ÆSJ sier bare jeg! Og fryktelig piiiiiiinlig.... Jiiiiises!!

Skrevet

Nei, det var ikke utroskap=) Svigermora på 72 hadde vært alene lenge, og ingen visste at hun hadde funnet seg en mann.

Kvalmt?? Synes det er flott at ei 72 år gammel dame har et sprekt sexliv. Håper jeg er like heldig=) (men hadde kanskje blitt litt småuggen om jeg hadde vært vitne til det, ja)

Skrevet

Låse inngangsdøren til sitt EGET hjem i tilfelle noen finner det for godt å gå rett inn i andres hjem?

Dummeste jeg har hørt, det er da en menneskerett å kunne være i fred i sitt eget hus, det var en voksen dame vi snakker om her!

Skrevet

Låse, som i lukke?

Dessuten - er man vant til at folk kommer og går - - -så..

Skrevet

Hvorfor er det så rart at svigermor har sex i sin egen stue? :-) Blir like imponert hver gang det kommer æsj, så ekkelt, etc - mener dere at sex er slutt etter en viss alder, eller om man blir svigermor? Det håper jeg da inderlig ikke! :-)

Skrevet

He-he, gubben var vel så heit at han glemte å lukke døren etter seg da han entret scene of love:-0!

Skrevet

Helt enig med OsloMor - og så vidt jeg husker var det ikke normalt å gå inn uten å ringe på heller. Da har man vel uansett seg selv å takke. Ser heller ikke det store problemet - ærlig talt "kommer ikke til å få sove i natt"? Hva slags sexliv har dere egentlig? :-)

Skrevet

Enig med solstråle69 her jeg... Kan ikke skjønne hvorfor det er så fryktelig av svigermor å ha sex i sitt eget hjem???

Skrevet

Vel, svigermor må gjerne ha sex for min del, men jeg ville da vitterlig synes det var ekkelt å se det med egne øyne.

Skrevet

Låse inngangsdøren til sitt EGET hjem i tilfelle noen finner det for godt å gå rett inn i andres hjem?

Dummeste jeg har hørt, det er da en menneskerett å kunne være i fred i sitt eget hus, det var en voksen dame vi snakker om her!

Jeg ser du er fra byen..

Skrevet

Jeg mener ikke at folk bør slutte å ha sex etter en viss alder, men jeg ville ikke for mitt bare liv vært vitne til at svigers (eller noen andre for den del) hadde seg. Det tilhører privatlivet, og jeg vil ikke ha de bildene i hodet mitt hver gang jeg snakker med vedkommende. DET er ekkelt.

Derfor er det smart å ringe på før man går inn til noen ja....

Skrevet

Spørs jo hvor man bor også det...sex kan jo være impulsivt også...og det ER normal folkeskikk å ringe på først??

Opplevd det selv, å bli ferska pga at vi glemte å låse døre..og koste oss litt på stua.., av en kompis av gubben, jeg var t.o.m høygravid....kopisen sa tørt noe sånt som: såpass ja, det går faktisk an så langt uti å ja....det hele var ble komisk som pinlig, men hadde det vært familie.....herregud, da hadde jeg gravd meg ned...heldigvis eneste kompisen som kunneholde kjeft også...ikke fått høre det igjen heldigvis..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...