Lille Ollebolle Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg lurer på å bestille ny ipod fra apple.com. Det står free shipping og at jeg kan bestille som gave.. Noen som vet om man må betale noe ekstra i moms eller toll eller noe?? Med dagens kurs så blir det ca 5-600 kr billigere å bestille fra usa, men hvis jeg må betale noe ekstra så kan jeg jo liksågodt bestille fra norge?
Lille Ollebolle Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2008 Ja jeg er klar over det, men den koster jo mer her da.. Lurer også på om det er noen innstillinger som gjør det vanskelig med språk og lignende, eller om man kan programmere dem som man vil?
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Altså, med tanke på at det er en elektrisk artikkel så ville jeg holdt kjøpet i distriktet i tilfelle, og ipod er ikke akkurat kjent for å være problemløse, selv har jeg ikke hatt noe problem med min på over 3 år, men bare sånn tilfelle=)
Lille Ollebolle Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2008 Apple er vel apple?? Kan sikkert reklamere til apple norge, selv om man kjøper fra apple.com?
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Spørs......men er da bare å høre, ikke værre enn det.
Tally Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Lades den opp via usb? Hvis ikke, så risikerer du å få en lader som går på 110V, og det er ikke mye vits her på berget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå