Leonella777 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Hei... Er gravid, endelig!! Fant det ut i dag, og er vel ca 3 uker på vei? Uansett, var gravid en gang tidligere og mistet det rett før 1 trimester var over.... Fins det noen viktige forholdsregler jeg bør ta for å unngå at det skjer igjen?? HIlsen GLAD men nervøs
Seemly Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Ta livet mer ro:) og vær glad:) Høres kanskje enkelt ut, men jeg gjør værtfall det...
Fullrulle86 Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Det er dessverre ingen forhåndsregler du kan ta for ikke å miste. Som regel er det noe alvorlig galt med fosteret dersom en mister i 1. tri. og ingen ting kan stoppe det! men du kan jo selvsagt la være å drikke alkohol og røyke, pluss følge matportalen sine råd, men ellers råder jeg deg til å slappe av og glede deg masse:o) vet hvordan det er, men det blir ikke bedre av å bekymre seg! seg har bekymra meg maaaasse men heldigvis forgjeves:o) er 32+0 og bare på besøk:o)
Leonella777 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 Takk for råd!! Jeg gleder meg masse og skal fortsette med det!! Jeg tar værtfall Folat og tranpiller, og har slutta med røyken og redusert kaffe drikkinga. Iiiii, jeg skal bli MAMMA!! KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå