anonym90 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Håper det er noen som kan gi meg svar og forhåpentlig vis positive svar=) er ikke lenge siden eg fikk vite at eg var gravid, og dagen etter begynnte eg å blø, begynte i det små. så har det foregått no i 1 veke. noen seier at dei har vanlig menstrusjon menst ein er gravid, noen seier at eg har mystet det lille vakre.. og når eg ringte lege sa det at d var ingenting dem kunne gjøre, bare ta det med ro! er liv redd
Seemly Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Det er dessverre ingenting å gjøre..... Regner med du ikke er mange ukene på vei, og da må nok bare naturen gå sin gang. Dersom du mister/har mistet så er dette ganske normalt, og et tegn på at alt ikke var som det skulle... Men nå er det jo ikke sikkert at du mister/har mistet dette kan jo også gå bra:) Lykke til:)
saga1 Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Kan ikke gi deg postive eller negative nyheter. Blødning kan du ha uten at det er et problem, men det kan også komme i forbindelse med et problem. Sånn som du beskriver det, var likt som det var når jeg hadde et svangerskap utenfor livmor. Du bør kontakte lege i mårå og måle HCG hormonet i blodet ditt. Dette gjøres 2 eller helst 3 ganger. Med 1 dags mellomrom. Her kan legen se om dette stiger normalt eller ikke. Hvis det ikke stiger normal bør du få en tidlig UL. Hvis du får smerter i bare den ene siden, eller blir skikkelig svimmel bør du kontakte legvakta og fortelle om din situsjon. Hvis det er mistanke om svangerskap utenfor livmor, må det tas alvorlig. Det kan også være at det ikke er noe galt med den lille, men da vil du også få vite det... Skriver ikke dette for å skremme, men bare forde det var akkurat likt som jeg hadde det og det var rett før det gikk skikkelig galt. Det er bedre og være føre var.....
*gullungen med okt spire* Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 hei lille venn ikke gi deg me dette få sjekka det opp enten me ul eller hcg blodprøve..i mitt forgje svangerskap begynte jeg å blø og hadde store smerter...jeg ringte legen å de sa det ikke var noe å gjøre så tidlig på veg jeg var da 8 uker...nei vel tengte jeg da får vi vente å se orket ikke tanken på sex etter dette men da jeg skulle til lengen noen uker etter på så tok jeg en test for jeg følte meg ikke bra å den var positiv den fikk time til ul dagen etter å der svømte gutten min 12 +4 var jeg da alt var fint de sa jeg hadde mistet tvillingen...så det kan vere at du har mistet en tvilling er vist ganske vanlig
anonym90 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2008 Eg håper virkelig at legen tar meg seriøst. får meg ein akutt time i morgen, så får me håpe på det beste=) kan kje sende meg heim uten å gjer nåke:p
*gullungen med okt spire* Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 nei de skal de ikke stå på ditt...vær bestemt..det er ikke noe å tulle med....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå